یک ایرانی مدیر برنامه‌های ماریو گوتزه شد

یک ایرانی مدیر برنامه‌های ماریو گوتزه شد

پایگاه خبری فوتبالی – ماریو گوتزه مدیر برنامه‌های خود را تغییر دارد.
به گزارش فوتبالی، گوتزه که نتوانسته با دورتموند بر سر تمدید قرارداد به توافق برسد و قراردادش هم در تابستان خاتمه می‌یابد تصمیم گرفته مدیر برنامه‌های خود را تغییر دهد و این پست را به رضا فاضلی، مدیر برنامه ایرانی‌الاصل دنیای فوتبال ببخشد. فاضلی علاوه بر گوتزه در حال حاضر مدیریت داهود، هیتز، امره چان و لوسین فاوره را در دورتموند بر عهده دارد.
گوتزه به بیلد گفته: بعد از درنظر گرفتن شرایط سخت پیش رو تصمیم گرفتم تا در بخش برنامه‌ریزی ورزشی‌ام دست به تغییر بزنم. زمان کافی برای گرفتن این مسئله را داشتم و از آن استفاده کردم زیرا یک اتفاق مهم برای من و برای آینده بوده است. به دنبال این هستم تا رضا فاضلی و شرکتش مدیریتش که من را با کارهایش متقاعد کرده، همکاری داشته باشم.

یک ایرانی مدیر برنامه‌های ماریو گوتزه شدگوتزه ۲۷ سالهه از سال ۲۰۱۶ از بایرن به دورتموند بازگشته اما امسال در تمام جام‌ها تنها ۱۹ بار برای زردپوشان بازی انجام داده و در این ۱۸ بازی و ۶۰۰ دقیقه حضورش تنها ۳ گل به ثمر رسانده است. او در حال حاضر یکی از پر درآمدترین بازیکنان در دورتموند است و باشگاه آلمانی می‌خواهد با کاهش دستمزدش، با او قرار داد امضا کند که تا امروز این اتفاق رخ نداده. به همین دلیل زننده گل قهرمانی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ احتمالا به صورت رایگان از دورتموند جدا می‌شود.

گفتنی است یکی از مشتریان جدی گوتزه تیم رم ایتالیاست که به شدت وضعیت این بازیکن را پیگیری می‌کند.

1101