۶ پدر و پسر موفق دنیای فوتبال از نگاه ورلد ساکر؛ ژن‌های خوب!

۶ پدر و پسر موفق دنیای فوتبال از نگاه ورلد ساکر؛ ژن‌های خوب!

پایگاه خبری فوتبالی – مجله ورلد ساکر به بهانه درخشش ارلینگ هالند که پدرش سال‌ها در زمین چمن می‌درخشید به بررسی ۶ تن از بازیکنانی پرداخته که پدرشان در زمین چمن درخشیده‌اند و حالا نوبت فرزندانشان رسیده است.
به گزارش فوتبالی، اولین گزینه ورلد ساکر مارکوس یورنته اتلتیکو مادرید است که در خانواده ای کاملا فوتبالی رشد کرده. پدر او پاکو در رئال دهه هشتاد و نود حضور داشت و فرانسیسکو جنتو که توانسته ۶ بار به همراه رئال فاتح لیگ قهرمانان شود هم با او نسبت خانوادگی دارد. پدربزرگ مادری او، رامون گروسو و عمویش خولیو یورنته هم سابقه حضور در رئال مادرید را داشته‌اند.
ماتئوس اولیویرا را همه ما ناخودآگاه دوست داریم. کسی که به‌به‌تو، مازینیو و روماریو، آن شادی بی‌نظیر و دوست داشتنی را در جهام جهانی ۹۴ به خاطر تولد او انجام دادند. فرزند به‌به‌تو شرایط خوبی در اسپورتینگ لیسبون دارد و هر روز به درخشش خود ادامه می‌دهد.

۶ پدر و پسر موفق دنیای فوتبال از نگاه ورلد ساکر؛ ژن‌های خوب!نفر سوم این لیست دنیل مالدینی است. هافبک تهاجمی ۱۸ ساله میلان که چندی پیش با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کرد می‌خواهد راه پدر و پدربزرگش را در میلان ادامه دهد. یکی از مربیان پایه میلان، فیلیپو گالی گفته دنیل در بازی غرق می‌شود و آینده خوبی برای او می‌توان متصور بود.

ریوالدینیو، فرزند ریوالدو که هم‌اکنون در تیم ویتورول رومانی حضور دارد گزینه بعدی ورلد ساکر است. او حتی با پدرش هم سابقه بازی در یک تیم را برای مدت کوتاهی دارد اما  هنوز نتوانسته سایه‌ای موفقیت‌های پدرش را تکرار کند.
جیووانی رینا، پدیده جدید دورتموند و فرزند کلودیو رینا بازیکن اسطوره‌ای تیم ملی آمریکا هم در این لیست حضور دارد. این بازیکن ۱۷ ساله در چند ماه اخیر آن‌قدر درخشیده که  به ترکیب اصلی برسد و در لیگ قهرمانان بازی کند.

۶ پدر و پسر موفق دنیای فوتبال از نگاه ورلد ساکر؛ ژن‌های خوب!آخرین نفر در جمع موفق‌ترین فرزندان بازیکنان بزرگ، یانیس هاجی، فرزند گئورگی حاجی معروف است که هم اکنون در تیم رنجرز حضور دارد. او در خنک دوران موفقی نداشته و به طور قرضی به رنجرز پیوست تا این تیم اسکاتلندی با گلزنی او به مرحله بعد لیگ اروپا برسد.

گزینه‌های دیگری چون جاستین کلایورت و جیوانی سميونه هم می‌توانستند در این لیست حضور داشته باشند اما ۶ پسر موفق دنیای فوتبال از نگاه ورلد ساکر این چند نفر بودند.

1101