بارسلونا و مشکلات هجومی؛ یک خط حمله و هزار سودا

بارسلونا و مشکلات هجومی؛ یک خط حمله و هزار سودا

پایگاه خبری فوتبالی – خط حمله بارسلونا در این فصل یکی از اصلی‌ترین سوژه‌های رسانه‌ها بوده و مشکلات و حواشی زیادی را پشت سر گذاشته است.
به گزارش فوتبالی، در ابتدای فصل اولین مسئله ورود گریزمان بود. در توانایی‌های گریزمان شکی نیست اما بارسلونا می‌توانست شماره ۹ دیگری پیدا کند و مجبور به تغییر پست گریزمان نشود. او هم‌اکنون ستاره بارسا نیست اما روابطش با بقیه بهتر شده است.
پس از خرید گریزمان، مصدومیت سوارز پیش آمد و او زیر تیغ جراحان رفت. غیبت سوارز بیش از آن‌چه همه فکرش را می‌کردند در بارسا تاثیر گذار بود و جای خالی این مهاجم اروگوئه‌ای به شدت احساس می‌شد. از دمبله انتظار نمی‌رفت جای سوارز را پر کند اما این بازیکن هم مصدوم شد و تا تابستان با پیراهن بارسا خداحافظی کرد هرچند انتظار می‌رود پس از آن‌ هم دیگر پیراهن آبی و اناری را بر تن نکند و به فروش برسد.
راه حل بارسا در فصل نقل و انتقالات زمستانی امضای قرارداد با بریثویت از لگانس بود و او هم تا امروز بد کار نکرده اما شاه کلید خط حمله نبوده است. کارلوس پرز هم در حالی که بارسا به قوای بیشتری در خط حمله نیاز داشت راهی رم شد. در ادامه حواشی و اختلاقاتی بین مسی و آبیدال پیش آمد تا تمرکز کاپیتان بارسلونا بهم بریزد. در تمام این مدت بازهم بحث‌های پیوستن نیمار به بارسلونا ادامه داشت و باز هم می‌توان انتظار چنین مباحثی را داشت.
بارسلونا از ابتدای فصل در خط حمله شرایط خوبی را تجربه نکرده است. مصدمیت‌‌ها، جدایی‌ها و جذب بازیکنانی که نتوانستند ستاره شوند بر این مسئله دامن زده است. باید مشاهده کرد تدابیر آینده مدیران این باشگاه کاتالانی چه خواهد بود.

1101