انفجار بزرگ در بارسلونا؛ شش مدیر استعفا دادند!

انفجار بزرگ در بارسلونا؛ شش مدیر استعفا دادند!

پایگاه خبری فوتبالی - پنجشنبه شب یک انفجار مدیریتی بزرگ در بارسلونا رخ داد. امیلی روسائود  انریکه تومباس، دو نایب رییس بارسلونا در بیانیه ای از این باشگاه انصراف دادند. سیلویو الیاس، ماریا تیچیدور، جوزپ پونت سه تن از مدیران و همچنین جوردی کلاسامیلیا، دبیر هیات مدیره نیز استعفا دادند. این خبر ساعاتی قبل از شروع روز جمعه مثل بمب ترکید.

به گزارش فوتبالی، این شش مدیر دلیل استعفای خود را مدیریت اشتباه بارسلونا در مسائل اخیر دانستند. تهدید بارتومئو نسبت به برکناری برخی از مدیران، برنامه ریزی نامناسب برای عبور از بحران کرونا و اشتباه بزرگ مدیران بارسا در کار کردن با یک شرکت در حوزه شبکه های اجتماعی دلیل استعفای این نفرات بوده است.

در حقیقت در ماه های اخیر ماجرای همکاری بارتومئو با یک شرکت جنجال ساز شده است. این شرکت وظیفه داشته تا با اکانت های جعلی به تخریب چهره بازیکنان و پیشکسوتان منتقد مدیریت بپردازد و چهره مدیران فعلی این تیم را در کامت های اینستاگرامی و پیام های توییتری تطهیر کند. 

این شش مدیر اعلام کرده اند که به هیچ وجه ادامه همکاری برایشان امکان پذیر نبوده است.آنها از ماجرای "بارساگیت" یا همان فعالیت غیرمجاز مدیران در حوزه شبکه های اجتماعی انتقاد کرده اند و به همین خاطر از همه همکاری با بارتومئو انصراف داده اند.