ایکاردی و همسرش، مهمان ناگهانی یک برنامه تلویزیونی

ایکاردی و همسرش، مهمان ناگهانی یک برنامه تلویزیونی

پایگاه خبری فوتبالی - ایتالیا یکی از کشورهایی است که بیشترین شیوع ویروس کرونا در آن رخ داده و آمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در این کشور بالاست اما تلویزیون این کشور سعی می کند که با برنامه های متنوع مردم را سرگرم کند تا بتوانند در دوران بحران، روزهای ناراحت کننده خود را فراموش کنند و از خانه هایشان خارج نشوند.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب برنامه تلویزیونی "داداش بزرگه" یک مهمان ویژه برای مخاطبانش داشت. مجری این برنامه با مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی پاریسن ژرمن و همسرش واندا نارا که این روزها در ایتالیا در قرنطینه هستند، تماس برقرار کرد و گپ و گفت جذابی را با آنها مقابل دوربین داشت. 

آلفونسو سینیورینی مجری برنامه وقتی با واندا ارتباط ویدیویی برقرار کرد خطاب به او گفت:"سلام واندا، یک شگفتانه به من بده، من را خوشحال کن، مائوریتو کجاست؟" واندا در جوابش گفت:" مائورو در حال آشپزی است. جوجه درست می کند." در پایان صحبت ها، ایکاردی خودش را به مقابل دوربین رساند و گفت:" سلام به همگی، امشب تصمیم گرفتم جوجه ، کباب کنم." و سینیورینی در جوابش گفت :" امیدواریم به زودی تو را دوباره در لیگ ایتالیا ببینیم."

در حال حاضر مشخص نیست که ایکاردی فصل آینده در پی اس جی می ماند یا نه. تیم فرانسوی می تواند با پرداخت 70 میلیون یورو قرارداد قرضی را به حالت دائمی در بیاورد اما بحران کرونا باعث شده تصمیم گیری در مورد آینده با تردیدهای زیادی همراه شود.