آبشک: تعطیلات لیگ به ضرر فولاد تمام شده است

آبشک: تعطیلات لیگ به ضرر فولاد تمام شده است

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک فولاد خوزستان معتقد است به دلیل رو به رشد تیمش تعطیلات لیگ به ضرر آنها تمام شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایلنا، محمد آبشک در خصوص تعطیلات لیگ بدلیل شیوع کرونا اظهار داشت: متاسفانه یک شرایطی به وجود آمده که کل جهان را درگیر خودش کرده است که بدون شک فوتبال در اولویت‌های بعدی آن قرار میگیرد. ولی دلم خیلی برای فوتبال تنگ شده است و همگی مشتاق هستیم تا دوباره بازی‌ها آغاز شود.

هافبک فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا تعطیلات لیگ به ضرر فولاد شده است گفت: به این دلیل که تیم ما در شرایط رو به رشد و صعودی قرار داشت این تعطیلات به ضرر ما تمام شد. امیدوارم که هر چه سریعتر این ویروس از بین برود و همگی بتوانیم شاهد برگزاری بازی‌های لیگ باشیم فولاد هم بتواند به آن روند رو به رشدش ادامه دهد.

وی در مورد پیوستن به این فولاد خوزستان گفت: فولاد جزو تیم‌های بسیار بزرگ، با شخصیت و پرطرفدار ایران است. زمانیکه که از طرف باشگاه به من پیشنهاد داده شد بدون کوچکترین فکری آن را پذیرفتم. خیلی دوست داشتم شاگرد آقا جواد باشم. چرا که ایشان مربی است که نحوه کار کردنش همیشه باعث رشد و پیشرفت شاگردانش شده است. سال‌های گذشته پیشنهادات خوبی داشتم ولی بدلیل مشکلات و ندانم کاری‌هایم نتوانستم تصمیمات مناسبی بگیرم ولی آمدنم به فولاد یکی از بهترین انتخاب‌ها و تصمیماتی بود که تابحال از نظر فوتبالی گرفته‌ام از اینکه در تیم بزرگی مثل فولاد فوتبال بازی میکنم خیلی خوشحال هستم.

آبشک در مورد هم پست بودن با جواد نکونام سرمربی تیمش و اینکه چقدر از او الگو میگیرد گفت: از آنجایی که آقا جواد بهترین بازیکن پست هافبک دفاعی در لیگ و تاریخ تیم ملی ایران بوده خیلی روی این پست و اهمیت آن تاکید دارد. آقا جواد در کل مربی بسیار دقیق و نکته سنجی هستند همیشه نکات مهمی را در مورد این پست به من گوش زد میکند که بدون شک این موضوع خیلی باعث رشد و پیشرفتم شده است.

وی در واکنش به تمرینات گروهی با عبدالله‌زاده و احمدزاده گفت: آن تمرین مربوط به قبل بود. من و تمامی بازیکنان در حال حاضر مثل بقیه تیم‌ها به صورت انفرادی تمرین میکنیم. برنامه تمریناتمان را مربی بدنساز تیم به ما داده‌ و تمامی بچه‌ها هم هر روز آن برنامه را در خانه انجام میدهند. گرچه تمرینات در خانه جای تمرین گروهی چمن را نمیگیرد ولی با توجه به اینکه خیلی از مسابقات و شرایط حرفه‌ای فاصله نگرفته‌ایم میتوانیم دوباره با مسابقات برگردیم. بنظرم خیلی از تیم‌هایی که می‌گویند به دلیل تعطیلی لیگ و وقفه‌ای که افتاده است دیگر امکان برگشت به مسابقات برایشان وجود ندارد، قصد هزینه کردن و کسب سهمیه را ندارد بنابراین دوست دارند لیگ همینجای کار تمام شود. ولی تیم‌هایی که هزینه کردند تا سهیمه آسیایی بگیرند و برای لیگ برنامه ریزی دقیق داشتند با این موضعو موافق نیستند بنظرم نمیتوان به این شکل ادامه داد باید خیلی زود در مورد لیگ تصمیمگیری شود البته نه به هر نحوی ولی فکر میکنم این سه هفته وقفه زمان مناسبی برای آمادگی تیم‌ها قبل از آن ده بازی است.

هافبک فولاد خوزستان در پاسخ اینکه برخی معتقدند که بهتر است قهرمان را اعلام و لیگ را تمام کنند گفت: اصلا چنین چیزی شدنی نیست چرا که تا پایان مسابقات لیگ ده هفته زمان باقی مانده است. خیلی اتفاقات میتواند رخ دهد و شرایط خیلی از تیم‌ها از نظر امتیازی نیز میتواند تغییر کند. در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن حتی از تیم‌های پایین جدول هم کار سختی است. مثلا استقلال در بازی مقابل گل‌گهر نتیجه را واگذار کرد تیم شاهین هم سه هفته پشت سر هم بازی‌هایش را برد اصلا فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. زمانی که خود فیفا اعلام می‌کند که در حال حاضر برای برگزاری بازی‌های لیگ خیلی زود است ما چرا باید عجله کنیم البته این را هم می‌دانم که مدیران و مسئولین بالا دستی هرگز چنین تصمیم عجولانه‌ای برای تعطیل کردن لیگ نخواهند گرفت.

7413