تمرین کردن رونالدو در ورزشگاهی که فوتبالش را در آن جا آغاز کرد

تمرین کردن رونالدو در ورزشگاهی که فوتبالش را در آن جا آغاز کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در ساعات اخیر برای تمرین کردن به ورزشگاه چوپونا رفته است، ورزشگاهی که متعلق به باشگاه ناسیونال در لیگ دسته دو پرتغال است و ستاره پرتغالی قبل از آن که در سال 1997 به تیم اسپورتینگ پرتغال ملحق شود، در آن جا تمرین می کرد.

به گزارش فوتبالی، نشریات محلی فونچال گزارش داده اند که رونالدو که از یک ماه پیش برای مبارزه با کرونا راهی پرتغال شده، روز پنجشنبه تمرینات با توپ را در ورزشگاه باشگاه ناسیونال انجام داده است تا آمادگی بدنی خود را حفظ کند.

ستاره پرتغالی یوونتوس که با یک دروازه بان تمرین می کند در تصاویر منتشر شده در حال شوت کردن توپ به سمت دروازه حریف است تا آمادگی خود را حفظ کند. رونالدو احتمالا هفته آینده و با توجه به کمرنگ شدن کرونا در ایتالیا، به تورین باز خواهد گشت. رونالدو به همراه نامزدش، فرزندانش و سایر اعضای خانواده اش از روز 9 مارس به فونچال رفته است. 

این بازیکن که در فونچال متولد شده در بچگی در تیم آندورینیا بازی می کرد. تیمی که زیرمجموعه باشگاه ناسیونال در رده های پایه به شمار می رود. ناسیونال به نوعی نقش آسانسور را در لیگ پرتغال دارد و مدام بین لیگ دسته اول و دوم جا به جا می شود و یکی از کمپ های تمرینی خود را به افتخار کریستیانو رونالدو نامگذاری کرده است.