مدافع چلسی و تعویض لباس با لیونل مسی: فابرگاس دخالت کرد!

مدافع چلسی و تعویض لباس با لیونل مسی: فابرگاس دخالت کرد!

پایگاه خبری فوتبالی – آنتونی رودیگر از روز تعویض لباسش با مسی خاطره‌ای جالب تعریف کرده است.
به گزارش فوتبالی، رودیگر که سابقه بازی با رم مقابل مسی را دارد در گفت و گو با سایت رسمی چلسی گفته: من لباس مسی را زمانی که چند سال پیش در لیگ قهرمانان بازی می‌کرد گرفتم. افتخار بزرگی بود که رو در روی او بازی کردم. وقتی پس از بازی با او دست دادم از او خواستم لباسش را به من بدهد. مطمئن نبودم که او هم لباس من را بخواهد اما فابرگاس که در آن اطراف حضور داشت فریاد زد لباست را بده... او هم لباس تو را می‌خواهد.
رودیگر در ادامه درباره اولین لباس فوتبالی که در کودکی داشته گفت: اولین لباسم؟ اولین لباس من لباس رسمی جایی نبود و خودم آن را درست کرده بودم. پدر و مادر من آن‌قدر پول نداشتند که برایم لباس تهیه کنند و به همین دلیل خودم یک لباس درست کردم. لباسی با شماره ۹ ژرژ وه‌آ. یک تی‌شرت ساده و سید رنگ بود که پشت آن شماره و نام ژرژ وه‌آ را نوشته بودم.
مدافع آلمانی چلسی در ادامه گفت: وضعیت زبان انگلیسی من خود است و خیلی چیزها را می‌فهمم اما لحظه انگلیسی راس بارکلی و لهجه اسکاتلندی بیلی گیلمور واقعا برای فهمیدن سخت است. آخرین کلمه‌ای یاد گرفتم از دنی درینک واتر بود که بهم یاد داد «رفیقمون خیلی فرز و سریعه» که متوجه شدم منظور او سرعت بالای یک بازیکن است.

1101