خواننده اهل کوزوو، حواس‌پرتی جدید مهاجم لیورپول

خواننده اهل کوزوو، حواس‌پرتی جدید مهاجم لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - ژردان شقیری مهاجم سوییسی یک حواس پرتی جدید در زمان توقف بازیهای لیگ انگلیس به خاطر شیوع کرونا پیدا کرده است با ستاره پاپ کوزوویی وارد رابطه عاشقانه شده است.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش 28 ساله سوییسی در شهر گایلان در کوزوو متولد شده است و گزارشات حاکی از آن است که حالا رابطه عاشقانه ای را با "دوراتا احمدای" خواننده کوزوویی آغاز کرده است. این خواننده 27 ساله اخیرا سلفی هایی از خودش در شهر لندن در اینستاگرام منتشر کرده است. البته این تصاویر به قبل از شیوع کرونا و قرنطینه برمی گردند.

مجله "پرایوت" ادعا کرده است که دلیل سفرهای دوراتا به انگلیس مربوط به ملاقات با شقیری مهاجم تیم لیورپول بوده است.حالا این زوج به سوژه سایت های سوییسی، کوزویی و آلبانیایی شده اند. 

شقیری به علت مصدومیت در این فصل در تیم یورگن کلوپ فقط 10 بازی داشته که یک گل به ثمر رسانده است. مهاجم سابق استوک سیتی نقشی کمرنگ در لیورپولی داشته که پس از سی سال تلاش می کند قهرمان لیگ انگلیس شود. این مهاجم مذاکراتی برای خروج از آنفیلد داشته است. گفته می شود که سویا حاضر است برای جذبش 28 میلیون پوند بپردازد. قرارداد شقیری با لیورپول تا سال 2023 اعتبار دارد.