کاسیاس: اگر در خارج از زمین تمرین سکته می‌کردم، الان زنده نبودم

کاسیاس: اگر در خارج از زمین تمرین سکته می‌کردم، الان زنده نبودم

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدو نازاریو اسطوره فوتبال برزیل چهارشنبه شب با چند ستاره سابق فوتبال دنیا در اینستاگرام گفتگو کرد که یکی از آنها ایکر کاسیاس بود.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان اسبق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا اعتراف تکان دهنده ای در مورد سکته کردنش در تمرینات پورتو در سال گذشته داشت و گفت:" سکته وحشتناکی داشتم. خوش شانس بودم که این اتفاق در زمین تمرین رخ داد که پزشک در همان جا بود و سریع واکنش نشان داد تا جانم را نجات بدهم. تا ابد از او ممنون خواهم بود. روز سختی بود اما باید از او تشکر کنم. اگر در جای دیگری سکته می کردم شاید الان در این جا نبودم تا حرف بزنم."

فیگو بازیکن اسبق رئال مادرید و بارسلونا دیگر مهمان این ضیافت اینستاگرامی بود که از خاطرات دوره کهکشانی ها در برنابئو یاد کرد:" هر سال که با هم بودیم خیلی خاص بود. جو فوق العاده ای داشت. تیم بسیار با استعدادی داشتیم. هر کسی نقش خود را می دانست. لحظات بی نظیری داشتیم. دوره کهکشانی ها تکرار نمی شود. فوتبال غیرقابل پیش بینی است. همه می دانستیم که مسئولیت ما چیست. در برخی استادیوم ها نظیر پامپلونا می خواستند ما را به قتل برسانند. "

خود رونالدو نازاریو در مورد سختی های فعالیت به عنوان مالک باشگاه لالیگایی وایادولید صحبت کرد و  در مورد دوره کهکشانی ها بیان کرد:" آن دوره بی همتا بود. کهکشانی ها بهترین دوره زندگی من بود. رئال مادرید بزرگترین باشگاه دنیاست. همیشه مصدومیت ها با من سر جنگ داشتند. در دوره کهکشانی ها زندگی دوم خود را آغاز کردم."

روبرتو کارلوس هم مهمان لایو اینستاگرامی رونالدینیو شد و گفت:" با احترام از دوره حضورم در رئال مادرید یاد می کنم. بازیکنان بزرگی نظیر بکام، زیزو و خودت (رونالدو) را داشتیم. دوره بی نظیری بود و همه به یاد داریم."

بکام نیز در مورد زندگی این روزهای خود در شهر میامی آمریکا و فعالیتش به عنوان مدیر باشگاه اینتر میامی صحبت کرد و  از گذشته یاد کرد:" بزرگترین تصمیم من، انتقال از منچستر به مادرید بود. در رئال مادرید خیلی راحت بودم. بهترین بازیکنان برزیلی در آن جا بودند که خیلی دوستشان داشتم."

حتی جیانی اینفانتینو رییس فیفا هم مهمان رونالدو نازاریو شد و در مورد شروع دوباره مسابقات فوتبال گفت:" در حال حاضر سلامتی از همه چیز مهمتر است. هر زمان ها که دولت ها بگویند فوتبال دوباره آغاز می شود. اگر خطری وجود داشته باشد خبری از بازیها نخواهد بود."