مهاجم بارسلونا در دوران قرنطینه از رونالدو نازاریو تقلید کرد!

مهاجم بارسلونا در دوران قرنطینه از رونالدو نازاریو تقلید کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین بریتویت مهاجم دانمارکی بارسلونا در دوران قرنطینه به نظر می رسد که سعی دارد تا هوادارانش را در شبکه های اجتماعی سرگرم کند.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش دانمارکی این روزها تصمیم گرفته است که خودش موهای سرش را کوتاه کند و در ویدیویی که برای هوادارانش منتشر کرده است، از مدل موی رونالدو نازاریو مهاجم اسطوره ای فوتبال برزیل در جام جهانی 2022 رونمایی کرده است. بدین ترتیب که طرحی نیم دایره ای شکل را در جلوی موهای خود آماده کرده است!

مارتین بریتویت

بریتویت با 18 میلیون یورو و بعد از اتمام نقل و انتقالات زمستانی به بارسلونا ملحق شد اما شیوع ویروس کرونا مانع از آن شد تا چیزی از خود ارائه بدهد و اگر فصل نیمه کاره بماند می توان گفت که اولین فصلش در نیوکمپ خوش یمن نبوده است هر چند که قرارداد وی طولانی مدت است و می تواند بازیهای بیشتری داشته باشد. بریتویت حتی این فرصت را داشت تا در نیمه دوم ال کلاسیکو بازی کند اما اگر فصل دوباره از سر گرفته شود احتمال بازگشت لوییز سوارز اروگوئه ای از مصدومیت وجود دارد و بدین ترتیب شانس های این مهاجم برای بازی کردن کم و کمتر خواهد شد. قطعا این مهاجم تا رسیدن به سطح بازیکنی نظیر رونالدو نازاریو فرسنگ ها فاصله دارد اما سعی می کند دوران خوبی را در بارسا بسازد.