ماتا: از روز اول مشخص بود رشفورد بازیکن خاصی است

ماتا: از روز اول مشخص بود رشفورد بازیکن خاصی است

پایگاه خبری فوتبالی – خوان ماتا، مارکوس رشفورد را خاص‌ترین استعدادی خواند که در دوره حضور او از آکادمی به تیم اصلی ملحق شده و رشد کرده است.
به گزارش فوتبالی، خوان ماتا درجدیدترین گفت و گوی خود گفته: همه می‌دانند که راشفورد بازیکن خاصی است. اولین جلسه تمرینی او با ما زمانی انجام شد که لوئیس فن خال هدایت تیم را در دست داشت و پس از پایان تمرین، یک بازی درون تیمی داشتیم که مارکوس در سمت راست زمین بازی می‌کرد. پس از پایان کار آندر هررا سراغ من آمد و گفت: «دیدی آن بازیکن چقدر خوب بازی کرد؟ او بازیکن خوبی برای ما خواهد شد.» به سرعت فهمید. پس از یک جلسه تمرینی، آندر می‌دانست این پسر چیز خاصی در خود دارد. رشفورد در همان اولین بازی برای ما خیلی زود گل زد و در این مدت گل‌های زیادی برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده است. فکر می‌کنم او خاص‌ترین بازیکنی است که در دوران حضور من در اینجا، از آکادمی به تیم اصلی آمده است.
ماتا درباره رابطه‌اش با خرید جدید تیم، برونو فرناندز گفت: هر روز صبح که او را می‌دیدم، شعار «برونو، برونو» را می‌خواندم به همین خاطر فکر می‌کنم از خوشامدگویی صبحگاهی من رضایت داشته باشد. او انسان خیلی خوبی است؛ ما رابطه نزدیکی با هم پیدا کرده‌ایم و طبیعتا بازیکن بزرگی هم هست. او خیلی خوب کار کرده.
ماتا به سوالی پر خصوص تمایلش به مربیگری پس از پایان دوران حرفه‌ای گفت: بعضی روزها به آن پاسخ مثبت می‌دهم و بعضی روزها هم نه. به این خاطر بله می‌گویم چون عاشق فوتبال هستم. می‌توان برای بازی کردن به سبک مشخصی تمرین کرد، می‌توان بازیکنان را برای رسیدن به بالاترین سطح پرورش داد. خیلی از جوانب بازی و اتفاقات درون زمین را دوست دارم ولی از آن سو مربی همیشه زیر سوال می‌رود و انتظارات بالایی از او وجود دارد چون همه چیز به این بستگی دارد که آیا توپ وارد دروازه می‌شود تا تیم شما برنده شود یا خیر.

1101