سوارز: خوشحال می‌شوم لوتارو مارتینز به بارسا بیاید

سوارز: خوشحال می‌شوم لوتارو مارتینز به بارسا بیاید

پایگاه خبری فوتبالی – لوئیس سوارز درباره شرایط فعلی دنیا و از سر گیری فوتبال به صحبت پرداخت.
 به گزارش فوتبالی، لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه‌ای تیم بارسلونا در گفت و گو با نشریه ال‌موندو گفته: قهرمان شدن در لالیگا و لیگ قهرمانان پس از عبور از این ویروس شگفت‌انگیز ما را خوشحال خواهد کرد.
سوارز در ادامه درباره بسیاری از مسائل فوتبالی صحبت کرد. او می‌گوید: انتقال نیمار؟ مسلما نیمار بازیکنی است که چیزهای زیادی برای ارائه دارد و رختکن همیشه به او خوش آمد خواهد گفت. تمدید قرارداد خودم؟ هنوز چیزی نمی‌دانم. در حال حاضر دنیا در شرایطی قرار دارد که تمدید قرارداد آخرین مسئله‌ای است که به آن فکر می‌کنم. در حال خاضر با باشگاه قرارداد داریم و وقتی زمانش برسد با باشگاه در این رابطه صحبت می‌کنم. قرارداد با لوتارو مارتنیز؟ او مهاجم بزرگی است و حرکات شگفت‌انگیزی انجام می‌دهد. باعث خوشحالی من است که باشگاه می‌خواهد بازیکنی جذب کند که باعث قهرمانی ما در تورنمنت‌ها شود.
سوارز در ادامه گفت: قطعا به ریکاوری فکر می‌کنم اما وقت زیادی را به این فکر می‌کنم که این ویروس چه بر سر جهان آورده است. از هواداران بارسا می‌خواهم از آموزش‌ها پیروی کنند و در خانه بمانند. به محض اینکه رقابت‌ها ادامه پیدا کند هدف ما کسب هر دو جام خواهد بود. ادامه بازي‌ها در تابستان؟ بستگی به تقویم هر لیگی دارد اما به شما می‌گویم که شما هیچ‌وقت نمی دانید که زندگی چه زمانی به روال عادی بر می‌گردد.

1101