سالروز یکی از عجیب‌ترین کامبک‌های تاریخ لیگ قهرمانان؛ له شدن میلان آنچلوتی

سالروز یکی از عجیب‌ترین کامبک‌های تاریخ لیگ قهرمانان؛ له شدن میلان آنچلوتی

پایگاه خبری فوتبالی - ۱۶ سال پیش و در ۷ آپریل سال ۲۰۰۴، یکی از عجیب‌ترین کامبک‌های تاریخ لیگ قهرمانان رقم خورد و دیپورتیوو لاکرونیا توانست میلان قدرتمند کارلو آنچلوتی را حذف کند.
به گزارش فوتبالی، در  ۳ فصل اخیر لیگ قهرمانان کامبک‌های رویایی زیادی چون رم مقابل بارسلونا، منچستر مقابل پاریسن ژرمن، بارسلونا مقابل پاریسن ژرمن و لیورپول مقابل بارسلونا رخ داده است اما یکی از اولین کامبک‌های لیگ قهرمانان به دست دیپورتیوو لاکرونیا رقم زده شده.
در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل ۰۴-۲۰۰۳ میلان توانست بازی رفت را با نتیجه ۴-۲ در ورزشگاه سن‌سیرو پیروز شود تا با خیالی آسوده به بازی برگشت پا بگذارد اما اتفاقی عجیب در بازی برگشت در استادویم ریازور رخ داد. پاندیانی که تگ گل ارزشمند دیپورتیوویی‌ها را در بازی رفت به ثمر رسانده بود در بازی برگشت گلزنی کرد تا با توجه به گل خوان کارلوس والرون، دیپورتیوو با برد ۲-۰ به رختکن برود. در نیمه دوم آلبرت لوک گل سوم و پس از او فران گل چهارم را زد تا معجزه شکل گیرد. دیپورتیوو ۴-۰ برنده شد و به نیمه نهایی رسید.
والرون می‌گوید: برد ۲-۰ در نیمه اول ما را به صعود نزدیک کرد تا میلانی‌ها در نیمه دوم هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشند. ۱۶ سال از آن روز می گذرد و من خوشحالم که عضوی از آن تیم بودم.
دیپورتیوو در فینال آن دوره لیگ قهرمانان از پورتو شکست خورد و نایب قهرمان شد.

1101