تمرینات بحث برانگیز مورینیو در دوران کرونا با سه بازیکن در پارک!

تمرینات بحث برانگیز مورینیو در دوران کرونا با سه بازیکن در پارک!

پایگاه خبری فوتبالی - تاتنهام و مورینیو به خاطر شکستن قرنطینه انگلیس امروز به شدت در  میان مردم مورد انتقاد قرار گرفتند.

به گزارش فوتبالی، این روزها شرایط ویروس کرونا در انگلیس به شدت بحرانی است به خصوص که بوریس جانسون رییس جمهور این کشور به علت ابتلا به ویروس کووید - 19 در آی سی یو بستری شده است. حالا دیلی میل تصاویری از ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تاتنهام منتشر کرده است که در کنار سه بازیکن به پارک رفته اند و تمرین می کنند. سسنیون، داوینسون سانچز و اندومبله در این جلسه تمرینی عجیب حضور دارند. در حال حاضر بیش از 56 هزار نفر در انگلیس به کرونا مبتلا شده اند و بیش از شش هزار نفر جان خود را از دست داده اند و به همین خاطر اصرار بی دلیل مورینیو به تمرین کردن در پارک، همه را عصبانی کرده سات.

دیلی میل گزارش داده است که این جلسه تمرینی در پارکی در شمال لندن انجام شده است که بدین ترتیب قوانین قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی در دوران شیوع کرونا زیر سوال رفته است. بر اساس توصیه ها، افراد فقط می توانند با فاصله دو متر و تنها با حضور یک نفر دیگر، روزانه یک ساعت در خارج از خانه هایشان ورزش کنند. باشگاه تاتنهام واکنشی به این ماجرا نشان نداده است.