پیشنهاد عجیب لیگ ایتالیا: کل مسابقات در شهر رم برگزار شوند

پیشنهاد عجیب لیگ ایتالیا: کل مسابقات در شهر رم برگزار شوند

پایگاه خبری فوتبالی - شیوع ویروس کرونا باعث شده است تا برنامه ریزی برای شروع دوباره مسابقات فوتبال تقریبا غیرممکن باشد هر چند که در ایتالیا همه تلاش می کنند تا راهکاری را برای بازگشایی مسابقات برگزار کنند. هر چند که بعید است که بازیها حداقل تا دو ماه دیگر آغاز شوند.

به گزارش فوتبالی، همه در لیگ ایتالیا تلاش می کنند تا دوازده هفته پایانی مسابقات برگزار شود تا باشگاه ها از ضرر 700 میلیون یورویی و جنگ حقوقی برای تعیین تیم های صعود کننده، سقوط کننده یا سهمیه های اروپایی برای فصل بعد معاف شوند. همه موافق هستند که بازیها پشت درهای بسته برگزار شود هر چند که باید امنیت بازیکنان، داوران و کارمندان ورزشگاه ها کاملا تضمین شود و این کار آسانی نیست.

حالا نشریه لارپابلیکا یک پیشنهاد عجیب را مطرح کرده است: این که کل تیم های لیگ ایتالیا تا پایان فصل در شهر رم مستفر شوند تا نیازی به سفر نباشد و کل بازیها در عرض 45 روز برگزا رشود. بدین ترتیب تیم ها فقط در استادیوم های شهر رم می توانند بازی و تمرین کنند. رم توانایی میزبانی از همه تیم ها را دارد چرا که زمین تمرین و بازی در آن جا به اندازه کافی وجود دارد. در مورد داوران هم گفته می شود که استفاده از داور ویدیویی منتفی است چرا که داوران ویدیویی باید در محیط های بسته و کوچک کار کنند و در دوران شیوع کرونا این اتفاق غیرممکن است.