عصبانیت رئیس اتحادیه بازیکنان سری‌آ: کاهش دستمزدها دیوانگی است

عصبانیت رئیس اتحادیه بازیکنان سری‌آ: کاهش دستمزدها دیوانگی است

پایگاه خبری فوتبالی – دامیانو تومازی، رئیس اتحادیه بازیکنان سری‌آ به شدت با کاهش سی‌درصدی دستمزد بازیکنان سری‌آ مخالف است و آن را دیوانگی خوانده.
به گزارش فوتبالی، دامیانو تومازی در یک بیانیه در سایت اتحادیه بازیکنان گفته: اینکه باشگاه‌های‌ سری‌آ بخواهند مجبور باشند در یک جلسه رو در رو به بازیکنان بگویند نمی‌خواهند دستمزدها را پرداخت کنند و به دنبال توافق باشند بسیار نگران کننده است. نمی‌توانم منطق بیزینسی پشت این رفتار را درک کنم. اینکه بازیکنان را به عنوان نقش اصلی قرار داد آن‌هم در حالی که همه در حال بحث هستند تا این بحران را پشت سر بگذاریم. به نظرم دیوانگی است.  مسئله کاهش دستمزد غیر قابل قبول است. رفتار مسئولین لیگ‌ها غیر قابل درک است. قراردادن بازیکنان در شرایط آسیب مالی در شرایط فعلی مسئله‌ای است که باید در راستای کار آفرینی برای عبور از بحران موجود استفاده کرد.
تومازی که خود بازیکن تیم ملی ایتالیا بوده در پایان گفت: رئیس‌هایی که می‌خواهند دستمزدها کاهش یابد همان‌هایی هستند که می‌خواستند بازیکنانشان تا آخرین لحظه و تا ۹ مارچ بازی کنند و بعد از آن هم می‌خواستند روی تمرینات فردی بازیکنان نظارت داشته باشند. بحث و جدل‌های انجام شده در هفته‌های گذشته بر سر تعویق یا تعلیق دستمزدها بوده و هیچ‌گاه پشت تلفن انجام نشده است. تمایل باشگاه‌ها پرداخت نکردن است که مارا متحیر گذاشته. چند باشگاه هم مستقیما با بازیکنانشان صحبت کرده‌اند تا ببینند در این دوران چه کمکی می‌توانند به هم کنند.
1101