خبر خوش برای ایتالیایی‌ها: بازیابی سلامتی بازیکنان مبتلا به کرونای فیورنتینا

خبر خوش برای ایتالیایی‌ها: بازیابی سلامتی بازیکنان مبتلا به کرونای فیورنتینا

پایگاه خبری فوتبالی – ۳ بازیکن تیم فیورنتینا که به کرونا مبتلا شده بودند سلامتی خود را به دست آوردند.
به گزارش فوتبالی، با شیوع کرونا در اروپا، باشگاه فیورنتینا یکی از تیم‌هایی بود که از این مسئله تلفات زیادی دید و چند بازیکنش دچار این ویروس شدند اما خوشبختانه این باشگاه اعلام کرده خبرهای خوشی در رابطه با سه بازیکن این تیم که تست کرونای آن‌ها مثبت اعلام شده دارد.
روز ۱۴ مارچ اعلام شد تست کرونای جرمن پتزلا، پاتریک کوترونه و دوشان ولاهوویچ که هر سه جزء تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بودند مثبت است اما روز گذشته مارکا به نقل از باشگاه اعلام کرده هر ۳ بازیکن سلامتی خود را بازیافته‌اند و تمام تستهای کرونای آن‌ها منفی بوده است.
دوشان ولاهوویچ، مهاجم جوان اهل صربستان فلورانسی‌ها جزء پدیده‌های سال گذشته سری‌آ بود که با گلزنی‌اش باعث شکست اینترمیلان شده بود و به همین دلیل باشگاه‌های زیادی خواهان امضای قرارداد با او شده‌اند. پتزلا، مدافع آرژانتینی فیورنتینا در سال ۲۰۱۸ از بتیس به فیورنتینا پیوست و پاتریک کوترونه ۲۲ ساله هم که سابقه حضور در میلان را دارد به تازگی از ولورهمپتون به طور قرضی به جمع فیورنتینایی ها اضافه شده بود.
فیورنتینا در بیانیه‌ای با تایید سلامتی بازیکنانش اعلام کرده: بار دیگر باید از پزشکان، پرستاران و بیمارستان‌ها تشکر کنیم که به کمک رسانی به کسانی که نیازمند هستند ادامه می‌دهند.
1101