پدیده فوتبال ایتالیا: هوادار میلان بوده‌ام/ به خاطر مدل مو، من و پیرلو را مقایسه می‌کنند

پدیده فوتبال ایتالیا: هوادار میلان بوده‌ام/ به خاطر مدل مو، من و پیرلو را مقایسه می‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی – تونالی، پدیده فوتبال ایتالیا گفته از کودکی میلان را دوست داشته و به دلیل مدل مویش او را با پیرلو مقایسه می‌کنند نه سبک بازی.
به گزارش فوتبالی، ساندرو تونالی که سال گذشته توانست با درخشش خود برشا را از سری بی به سری آ برساند و خودش هم به تیم ملی ایتالیا دعوت شد هم‌اکنون باشگاه‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند. در حال حاضر ۳ باشگاه اینتر، میلان و یوونتوس به شدت خواهان این بازیکن هستند اما تونالی اعلام کرده به میلان علاقه دارد.
این بازیکن جوان روز گذشته در گفت و گو با کوریره دلوا اسپورت گفته از کودکی میلان را دوست داشته و مردم تنها به خاطر شباهت مدل موهایش او را با آندرا پیرلو مقایسه می‌کنند..
تونالی می‌گوید: بله. از کودکی میلان را دوست داشتم و بازیکن مورد علاقه‌ام جنارو گتوزو بود. امروز اما لوکا مودریچ بازیکنی است سبک فوتبالیش را دوست دارم و از آن الهام می‌گیرم. مقایسه من با پیرلو؟ به خاطر مدل مویمان ما را مقایسه می‌کنم.
با توجه به شرایط بسیار بد برشا در جدول سری‌آ اگر مسابقات ادامه یاد احتمالا آن‌ها به سری بی سقوط می‌کنند اما در غیر این صورت هم تونالی را باید اولین جدا شده برشا دانست و باید دید مقصد بعدی این بازیکن کدام تیم خواهد بود.

1101