دلیل شکستن قرنطینه توسط مهاجم روس: تولد نامزدش

دلیل شکستن قرنطینه توسط مهاجم روس: تولد نامزدش

پایگاه خبری فوتبالی  - یکشنبه گذشته خبری منتشر شد که فدور اسمولوف مهاجم روسیه ای سلتاویگو قرنطینه را شکسته و از اسپانیا خارج شده تا به کشورش روسیه برود. این بازیکن روس اعلام کرد که از باشگاه سلتا برای این سفر اجازه گرفته است.

به گزارش فوتبالی، اسمولوف در صفحه اینستاگرام خود در مورد سفر به روسیه نوشت:"با توجه به شرایط موجود و بسته شدن مرزها مجبور شدم به روسیه برگردم تا به خانواده ام نزدیک تر شوم. از سلتا به خاطر حمایتش تشکر می کنم و باید اعلام کنم که همه تصمیم هایم با هماهنگی با باشگاه گرفته شده است."

البته گفته می شود که احتمال دارد که سلتا به خاطر شکستن قرنطینه ، اسمولوف را جریمه کند به خصوص که دلیل این سفر مشخص شده است. لاگاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که ماریا یوماشوا، نامزد اسمولوف که نوه بوریس یلسین، رییس جمهور سابق روسیه است توانسته به سن قانونی برسد و 18 ساله شده است. اسمولوف هم تصمیم گرفته که حالا که نامزدش به سن قانونی رسیده در روز تولدش در کنارش باشد و بدین ترتیب قوانین قرنطینه را زیر پا گذاشته است.فدور چند وقتی است که با وجود اختلاف سنی شدید، با ماریا در ارتباط است و قرار است که با هم ازدواج کنند.