بازیکن نیوکاسل برای کل پرسنل یک بیمارستان پیتزا خرید

بازیکن نیوکاسل برای کل پرسنل یک بیمارستان پیتزا خرید

پایگاه خبری فوتبالی - دنی رز بازیکن تاتنهام که قرضی به نیوکاسل رفته برای روحیه دادن به پزشکان و پرستاران برای مبارزه با کرونا برای کل پرسنل بیمارستان نورث مید در لندن پیتزا خرید. او بیش از صد پیتزا خرید تا کادر درمان و بیماران را در روزهای بحرانی شیوع ویروس کرونا خوشحال کند.

به گزارش فوتبالی ، این مدافع کناری پیش از این مبلغ 20 هزار پوند به بیمارستان دیگری کمک کرده بود تا به یکی از بازیکنان فعال در حوزه مبارزه با کرونا و کمک به کادر درمان تبدیل شود. دنی رز در این باره در توییتر نوشته است:"می خواستم از جانب همه دوستانم به کادر درمان بگویم که شما قهرمان هستید. شاید تجلیل و تمجیدی که لیاقتش را دارید، نصیب شما نشود اما می خواستم فقط بگویم که از شما خیلی ممنونم."

رز همچنین از فشارهایی که برای کاهش دستمزد بازیکنان در این روزها وارد می شود، انتقاد کرد و گفت:" مشکلی ندارم که دستمزدم را به افرادی بدهم که در خط مقدم با ویروس مبارزه می کنند تا بتوانند با این شرایط کنار بیایند اما ضرورتی ندارد که افرادی که هیچ ربطی به فوتبال ندارند، بخواهند به بازیکنان بگویند که با پولی که به انها داده می شود، چه کار کنند."

در حال حاضر به نظر می رسد که لیگ ها و فیفا در نظر دارند که به طور متحدالشکل به خاطر تعطیلی فوتبال از دستمزد بازیکنان کم کنند.