تیم دونده‌ترین بازیکنان لیگ انگلیس با حضور محرز و فیرمینو

تیم دونده‌ترین بازیکنان لیگ انگلیس با حضور محرز و فیرمینو

پایگاه خبری فوتبالی - اسکای اسپورت در گزارشی لیستی از بازیکنانی که در 29 هفته برگزار شده در لیگ برتر انگلیس بیشترین دوندگی را داشته اند، اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم کرول دروازه بان تیم قعر جدولی نوریچ در این فصل میانگین 5.6 کیلومتر دوندگی در هر بازی را دارد که بالاترین آمار برای هر دروازه بانی در لیگ برتر است. در خط دفاعی می توان سدریک سوارز، دفاع راست 28 ساله که قرضی از ساوتهمپتون به آرسنال رفته را اضافه کرد که 19 بازی رسمی داشت و یک گل زد. در پست دفاع چپ، دن بورن 27 سال هاز برایتون با 25 بازی در این فصل دیده می شود. کریس باشام 31 ساله از شفیلدیونایتد با 31 بازی و جک اوکونل 26 ساله با 30 بازی در پست دفاع میانی حضور دارند. آنها بیشترین میانگین دویدن را در میان مدافعان لیگ انگلیس داشته اند.

در خط هافبک، پابلو فورنالس اسپانیایی که در وستهام دیده می شود حضور دارد که میانگین 12.4 کیلومتر دوندگی در هر بازی را داشته است. او 30 بازی در این فصل در همه تورنمنت ها داشته و سه گل زده است. فیلیگ بلینگ از بورنموث با 29 بازی و سه گل و میانگین 12 کیلومتر نیز در خط هافبک حضور دارد. پاسکال گراس بازیکن 28 ساله برایتون نفر سوم  خط هافبک است.

در خط حمله ریاض محرز ستاره 29 ساله منچسترسیتی حضور دارد که بیشترین دوندگی را در میان مهاجمان داشته است. او مجموعا در کل تورنمنت ها 37 بازی داشته و 9 گل زده است. رابرت فیرمینو از لیورپول و جی رودریگز از برنلی بقیه ترکیب را تکمیل می کنند.