درگذشت مادر پپ گواردیولا به علت ابتلا به ویروس کرونا

درگذشت مادر پپ گواردیولا به علت ابتلا به ویروس کرونا

پایگاه خبری فوتبالی - روز دوشنبه دولورس سالا کوریو مادر پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به علت ابتلا به ویروس کرونا درگرشت. باشگاه منچسترسیتی این ضایعه دردناک و ناراحت کننده برای مربی اسپانیایی را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه منچسترسیتی در بیانیه ای اعلام کرده است:" خانواده منچسترسیتی با تاسف باید اعلام کنیم که خانم دولورس سالا کاریو مادر پپ گواردیولا در سن 82 سالگی به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد."

دولورس 82 ساله چند روز بود که به ویروس مبتلا شده بود. وی در منطقه مانرسا در بارسلونا جان خود را از دست داد. باشگاه انگلیسی پیامی در حمایت از این مربی ارسال کرد و به دوستان و نزدیکانش روحیه داد.گواردیولا دو هفته پیش مبلغ یک میلیون یورو به بنیاد خیرییه آنخل سولر در بارسلونا برای مبارزه با کرونا کمک کرده بود.  او چند روز پیش در پیامی برای تلویزیون منچسترسیتی گفته بود:" دلمان برای فوتبال تنگ شده است. شاید دلمان برای زندگی که چند روز پیش داشتیم، تنگ شده باشد اما در حال حاضر باید به حریف پزشکان ، پرستاران و دانشمندان گوش بدهیم."

بارسلونا، ناپولی، رئال مادرید، بایرن مونیخ و المپیک نارسی باشگاه هایی هستند که پیام تسلیت خود را برای گواردیولا ارسال کردند. لوییز روبیالس رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا هم در یک برنامه زنده تلویزیونی به این مربی تسلیت گفت.