پوگبا به دنبال فسخ یکطرفه قراردادش با منچستریونایتد و پیوستن به رئال مادرید

پوگبا به دنبال فسخ یکطرفه قراردادش با منچستریونایتد و پیوستن به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه فرانسوی اکیپ گزارش داده است که پل پوگبا هافبک فرانسوی می خواهد به صورت یک جانبه قراردادش را با منچستریونایتد فسخ کند چرا که فیفا به او اجازه چنین کاری را می دهد.

به گزارش فوتبالی، نشریه فرانسوی گزارش داده است که هدف پوگبا این است که در تابستان آینده به رئال مادرید بپیوندد آن هم در حالی که منچستریونایتد در نظر دارد که قرارداد وی را تمدید کند. تا کنون پوگبا همیشه با آرامش با یونایتد برخورد کرده اما حالا می خواهد به رئال مادرید ملحق شود. او در سالهای 2016 و 2019 با وجود پیشنهاد از رئال مادرید نتوانست به این تیم ملحق شود و امیدوار است که بالاخره بتواند با استفاده از قانون نقل و انتقالات یوفا قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند و به رئال مادرید ملحق شود.

اکیپ گزارش داده است که پوگبا می تواند با پرداخت مبلغی در حدود 50 تا 60 میلیون یورو به منچستریونایتد قرارداد خود را به صورت یک جانبه با شیاطین سرخ فسخ کند. بند 17 قوانین نقل و انتقالات فیفا می گوید که بازیکنی که بیش از سه سال از زمان حضورش در یک تیم گذاشته باشد می تواند با ارائه مدارک کافی و پرداخت غرامت، قراردادش را فسخ کند. البته او باید قبل از 27 سالگی به تیم مذکور ملحق شده باشد. پوگبا در سال 2016 با تیم انگلیسی قرارداد امضا کرد و حالا می تواند آن را فسخ کند.

پوگبا با پیشنهاد تمدید قرارداد با منچستریونایتد مواجه شده و از سویی از یوونتوس هم پیشنهاد دارد اما خودش دوست دارد که به رئال مادرید ملحق شود تا بالاخره با مربی محبوبش زیدان کار کند.