ماجرای پادرمیانی علی پروین برای حفظ اسکوچیچ

ماجرای پادرمیانی علی پروین برای حفظ اسکوچیچ

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده می‌شود علی پروین در تماس با مسئولان فدراسیون فوتبال خواهان حمایت از دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم‌ملی شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از «شهروند»،در روزهای اخیر شایعاتی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی درباره احتمال قطع همکاری دراگان اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال منتشر شد. البته این شایعه سروصدای زیادی ایجاد نکرد و خیلی زود از طرف این مربی هم تکذیب شد تا دوباره شاهد بحران و بلاتکلیفی در نیمکت تیم‌ملی نباشیم.

سرمربی کنونی ایران البته به دنبال شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات باشگاهی و تعویق مسابقات ملی به کرواسی رفت و فعلا هم تا زمانی که پروازهای خارجی به ایران از سر گرفته نشود، نمی‌تواند به ایران بازگردد. با وجود این، به همراه دستیارانش فیلم مسابقات لیگ‌برتر را تماشا کرده و از کشور خودش برخی کارها را زیرنظر داشته و حتی با بازیکنان تیم‌ملی نیز در تماس بوده است.

درباره اسکوچیچ و شایعه عجیب غیرواقعی احتمال فسخ قرارداد اما اتفاق جالب این بود که شنیده می‌شود چندنفر از پیشکسوتان فوتبال ایران از جمله علی پروین در تماسی که با مدیران فدراسیون داشته‌اند، از حضور اسکوچیچ روی نیمکت حمایت کرده  و تغییر سرمربی را به هیچ‌عنوان به نفع تیم‌ملی ندانسته‌اند. به همین ترتیب به فدراسیون توصیه کرده، با همکاری اسکوچیچ و حمایت از این مربی برای اجراکردن برنامه‌هایش ادامه بدهند.

1984