پیام جالب یک مربی لیگ برتری به بازیکنانش: بدن‌ها را آماده نگه دارید، لیگ شروع می‌شود!

پیام جالب یک مربی لیگ برتری به بازیکنانش: بدن‌ها را آماده نگه دارید، لیگ شروع می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی- در روز‌هایی که مشخص نیست تکلیف لیگ برتر فوتبال چه می‌شود، یک مربی لیگ برتری پیام جالبی به بازیکنان خود داده است.

به گزارش فوتبالی، با شیوع ویروس کرونا در کشور و با دستور ستاد مقابله با کرونا، تمامی فعالیت‌های ورزشی از جمله تمرینات و مسابقات تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال از روز ۹ اسفند به حالت تعلیق درآمد.

با این حال، هنوز مشخص نیست لیگ چه زمانی قرار است دوباره ادامه پیدا کند و تکلیف ۹ هفته باقی مانده چه می‌شود. برخی از باشگاه‌ها خواهان لغو لیگ برتر و برخی دیگر هم به دنبال ادامه بازی‌ها هستند. این در شرایطی است که گفته می‌شود قرار است طی یکی، دو روز آینده تکلیف نهایی تعطیلی یا ادامه مسابقات مشخص شود. هرچند که مسئولان سازمان لیگ بار‌ها اعلام کردند خواهان ادامه بازی‌ها در صورت مساعد بودن شرایط هستند.

در این میان که هر روز اخبار ضدونقیضی درباره ادامه یا لغو لیگ نوزدهم به گوش می‌رسد، یکی از مربیان تیم‌های لیگ برتری فوتبال، یکی، دو روز پیش به بازیکنان تیمش با ارسال پیامی اعلام کرده که بدن‌های خود را در حالت آماده نگه دارند و تمرینات اختصاصی را با دقت بیشتری انجام دهند چون قرار است لیگ برتر به زودی از سر گرفته شود.

این اتفاق در حالی رخ داده که هنوز تصمیمی برای لیگ برتر اتخاذ نشده است. شنیده می‌شود به زودی جلسه‌ای بین مدیران باشگاه‌ها با مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و ستاد مبارزه با کرونا برگزار می‌شود تا تکلیف مسابقات را روشن کنند. با این وضعیت، باید منتظر ماند و دید آیا بازی‌ها ادامه پیدا می‌کند و این مربی از آن اطلاعی داشته یا اینکه مسابقات کلا تعطیل اعلام می‌شود و تیم‌ها خود را برای فصل آینده آماده می‌کنند.

7655