افشاگری هم‌تیمی مسی از درگیری با او در رختکن تیم ملی آرزانتین

افشاگری هم‌تیمی مسی از درگیری با او در رختکن تیم ملی آرزانتین

پایگاه خبری فوتبالی –آرژانتین میزبان کوپا آمریکا در سال ۲۰۱۱ بود اما خاطرات چندان زیبایی از این مسابقات برای آلبی سلسلته باقی نمانده و خود این تیم هم در این مسابقات حذف شد.
به گزارش فوتبالی، در آن دوره شایعات زیادی از درگیری در رختکن آرژانتین منتشر می‌شد که مسی در متن درگیری‌ها حضور داشت. نیکولاس بوردیسو، مدافع تیم ملی آرزانتین که در آن مقطع عضو تیم رم ایتالیا بود در یک گفت و گو از جر و بحثش با ستاره بارسلونا پرده برداشته است.
بوردیسو می‌گوید: با هم بحثی جدی کردیم. نمی‌خواستم تنها کسی باشم که سر مسی فریاد می‌زدم اما این مسائل در هر رختکنی اتفاق می‌افتد. داخل زمین بر سر مسائل فوتبالی به بحث و جدل پرداختیم. او توپ را می‌خواست و من هم می‌خواستم توپ را به او برسانم اما نتوانستم. او در آن مسابقه شرایط خوبی نداشت و من هم با شرایط کلی راحت نبودم. وارد رختکن شدیم و متوجه شدم او به سمت من می‌آید. او را متوقف کردم. همه ما را از هم جدا کردند. کار به دعوا نکشید.
بوردیسو در ادامه با تمجید از مسی اعلام کرده مشکلی با او ندارد. او می‌گوید: مسی شخصیت قدرتمندی دارد. این خوب است و من هم مانند او هستیم. خوشبختانه آن مسئله تمام شده و ما آن را به خوبی به اتمام رساندیم.
1101