طعنه استانکوویچ به یوونتوس: با سرمایه‌گذاری مالی هم نمی‌توانند سه‌گانه ببرد

طعنه استانکوویچ به یوونتوس: با سرمایه‌گذاری مالی هم نمی‌توانند سه‌گانه ببرد

پایگاه خبری فوتبالی – استانکوویچ معتقد است یوونتوس حتی با سرمایه گذاری مالی هم نمی‌تواند سه‌گانه ببرد.
به گزارش فوتبالی، دژان استانکوویچ، بازیکن صربستانی تیم اینترمیلان که توانسته به همراه این تیم و تحت سرمربیگری مورینیو سه‌گانه کسب کند در گفت و گو با اسکای اسپرت می‌گوید: ما با تیم آن سال اینتر توانستیم تاریخ را بنویسیم. تنها مرور زمان ثابت کرد چه موفقیتی کسب کردیم. واقعا باورنکردنی بود. برای مثال می‌توانم بگویم یوونتوس نمی‌تواند کار ما را تکرار کند حتی اگر سرمایه‌ گذاری‌های مالی فراوانی انجام دهد.
استانکوویچ در ادامه گفت: هر دوره‌ای می‌گذرد. تنها می‌توانم از ماسیمو موراتی و خانواده‌اش بابت چیزی که به ما دادند تشکر کنم. سال دوم حضور مورینیو بسیار مهم بود. انتخاب بازیکنان، سیستم بازی و شخصیتی که داشتیم. می‌خواستیم همه‌چیز ببریم و نمی‌شد هدف خاصی انتخاب کرد. در کیف خوش شانس بودیم و به خودمان گفتیم باید از این هدف نهایت استفاده را ببریم. چلسی را در دو ماه و در حالی که تنها ۱۳ یا ۱۴ بازیکن داشتیم شکست دادیم و تنها چیزی که در خاطرمان مانده ۲۲ می است که در آن روز قهرمان شدیم و تاریخ نوشتیم. در ۴۵ روز آخر تکه تکه شده‌ بودیم اما مورینیو همه ما را جمع کرد و از نهایت تلاش ما بهره برد.
استانکوویچ از سال ۲۰۰۴ تا سال ۲۰۱۳ در اینتر حضور داشت و توانست به همراه این تیم عناوین قهرمانی متعددی کسب کند. او ۱۰۳ بار هم پیراهن تیم ملی صربستان را بر تن کرده است.

1101