مدیرعامل شاهین بوشهر: اگر بازی‌ها ادامه پیدا کند در لیگ برتر می‌مانیم

مدیرعامل شاهین بوشهر: اگر بازی‌ها ادامه پیدا کند در لیگ برتر می‌مانیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر در واکنش به بیانیه این باشگاه خطاب به هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی گفت: فوتبال مثل ویترین است و همه چیز مشخص است و چیزی نیست که پشت آن پنهان شد.

به گزارش فوتبالی، سعید مسیگر در گفت‌وگویی درخصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال شاهین بوشهر اظهار کرد: شرایط کل تیم‌ها یکسان است و تقریبا همه بازیکنان باتوجه به برنامه تمرینی که وجود دارد، تمرین می‌کنند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. به هر حال پس از این بحران، بازیکنان باید به تمرینات گروهی برگردند و شرایط‌شان را از نظر بدنی و هوازی به وضعیت مناسبی برسانند. تمرینات انفرادی با تمرینات گروهی قابل قیاس نیست.

او در واکنش به اظهارنظرهایی مربوط به لغو لیگ برتر گفت: ما در نیم فصل دوم جزو تیم‌های خوب لیگ بودیم و توانستیم در این نیم فصل در جمع شش تیم اول قرار بگیریم. با این شرایط و وقفه‌ای که به وجود آمده است شرایط برایمان سخت شد چرا که تیم ما از این تعطیلی ضرر کرده است. ما ترسی از ادامه لیگ نداریم و ورزش فوتبال به ثانیه و دقیقه‌ای بستگی دارد. تیم ما تا ۱۵ هفته ابتدایی امتیاز کمی کسب کرده بود اما اکنون امتیازات خوبی جمع کرده و تا خارج شدن از منطقه سقوط فاصله‌ای ندارد. قطعا اگر لیگ ادامه پیدا کند ما در لیگ خواهیم ماند و اکنون فقط منتظر اعلام سازمان لیگ برای شروع دوباره تمریناتمان هستیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر درباره وضعیت قراردادهای اعضای باشگاه با توجه به تعطیلی لیگ عنوان کرد: بحث قراردادها و نحوه پرداخت مالی به قسمت حقوقی باشگاه ربط دارد اما به هر حال باید جوری باشد که حق کسی ضایع نشود. چیزی که باید بگویم این است که اکنون ۶۰ تا ۶۵ درصد از قرارداد بازیکنان و ۷۰ تا ۸۰ درصد قرارداد کادر مربی‌گری را پرداخت کردیم و این اتفاق خوبی بود که انجام دادیم.

وی درخصوص مشکلی که برای میشو، سرمربی تیم شاهین برای بازگشت به این تیم به وجود آمده است گفت: میشو با اولین پروازی که به مقصد ایران باشد، خواهد آمد و مشکلی از این بابت نداریم. ضمن این‌که آقای شفا کمک مربی او اکنون در ایران است و برنامه‌های سرمربی تیم را به خوبی پیش می‌برد و پیگیری می‌کند.

مسی‌گر در پایان درباره بیانیه باشگاه شاهین بوشهر خطاب به هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی جم بیان کرد: فوتبال مثل ویترین است و همه چیز مشخص است و چیزی نیست که بشود پشت آن پنهان شد. ما همیشه سعی کردیم به همه تیم‌ها احترام بگذاریم. همه می‌دانند چه تیم‌هایی خوب هستند و چه تیم‌هایی نه و عملکرد تیم‌ها را می‌بینند و می‌دانند. ما سعی کردیم جواب ندهیم. یک تیم می‌ترسد و فقط تیم خودش را می‌بیند و یک تیم مثل ما هم از چیزی نمی‌ترسد و شرایط خود را به خوبی تغییر می‌دهد. ما به هیچ تیمی بی احترامی نمی‌کنیم و همه می‌توانند ببینند.

7655