پیام احساسی کروس برای هواداری که پدر و پدربزرگش قربانی کرونا شدند

پیام احساسی کروس برای هواداری که پدر و پدربزرگش قربانی کرونا شدند

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید با ویدیویی مملو از مهربانی و حمایت به ایگناسیو آلبرو، خبرنگار اسپانیایی و طرفدار رئال مادرید که پدر و پدربزرگش را در عرض سه روز به خاطر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده، روحیه داد.

به گزارش فوتبالی، آلبرو که روزهای بسیار سختی را به خاطر ویروس کرونا تجربه کرده در صفحه توییترش نوشته است:" پدرم و پدربزرگم را در عرض سه روز به خاطر ویروس کرونا از دست دادم. کلمه ای برای توصیف این درد وجود ندارد. حتی نتوانستم بگویم "دوستت دارم بابا" نمی دانید که پدرم چند ساعت را در توییتر ، رئال مادرید یا لیگ فوتبال امریکایی را دنبال می کرد. پدرم مطمئنم از آسمان این جملات را می خوانی. دوستت دارم بابا."

تونی کروس بازیکن آلمانی رئال مادرید پیامی را در حمایت از ایگناسیو منتشر کرد و خطاب به او گفت:" به این فکر کن که چند ماه دیگر فرزندت متولد خواهد شد."

تیم فوتبال آمریکایی دنور برونکوس که ایگناسیو و پدرش طرفدار آن بودند هم پیامی را برای تسلیت به این خبرنگار منتشر کردند و به او تسلیت گفتند. این روزها ویروس کرونا به شدت در کشور اسپانیا رخنه کرده است و تا کنون بیش از ده هزار نفر به خاطر ابتلا به این بیماری جان خود را در این کشور از دست داده اند.