یک تیم انگلیسی به دنبال بازگردان کوتینیو به لیگ برتر با 80 میلیون

یک تیم انگلیسی به دنبال بازگردان کوتینیو به لیگ برتر با 80 میلیون

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر نمی رسد که فیلیپه کوتینیو هافبک برزیلی که این فصل به صورت قرضی راهی بایرن مونیخ شد، آینده در نیوکمپ داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه آلمانی در حال حاضر برنامه ای برای دائمی کردن قرارداد کوتینیو و فعال سازی بند خرید 120 میلیون یورویی وی ندارد و به همین خاطر این بازیکن باید در پایان فصل به بارسا برگردد اما حالا مطبوعات انگلیس گزارش داده اند که این بازیکن که بهترین روزهای فوتبالش را در لیورپول در لیگ انگلیس داشت، هیچ بعید نیست که دوباره به لیگ جزیره بازگردد.

در حقیقت نشریه "ایونینگ استاندارد" گزارش داده است که چلسی حاضر شده تا با پرداخت 80 میلیون یورو کوتینیو را در فصل نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد. مبلغی تقریبا نصف هزینه ای که بارسا برای خرید این هافبک برزیلی از لیورپول متحمل شد.

فرانک لمپارد سرمربی انگلیسی چلسی از مدیران تیمش خواسته است تا با توجه به جدایی احتمالی پدرو رودریگو و ویلیان کار جذب کوتینیو برای تقویت خط حمله خود را نهایی کنند. جیدون سانچو دیگر گزینه چلسی است که خرید وی تقریبا غیرممکن است چرا که دورتموند به سادگی حاضر به فروش مهاجم انگلیسی خود نخواهد شد. تاتنهام نیز در تابستان قبلی شرایط خرید کوتینیو را دنبال می کرد.