تماس وکیل مدافع گرانقیمت یوونتوس با رئال مادرید

تماس وکیل مدافع گرانقیمت یوونتوس با رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که ماتیس دلیخت مدافع هلندی یوونتوس تصمیم گرفته از یوونتوس برود و به همین خاطر وکیلش مینو رایولا با رئال مادرید تماس گرفته است.

به گزارش وفتبالی، نشریه اسپانیایی ABC گزارش داده است که این بازیکن هلندی به مینو رایولا گفته است که مقصدی برایش پیدا کند و به نظر می رسد رئال مادرید گزینه مناسبی برای اوست. وکیل این بازیکن با رئال مادرید تماس گرفته است. در حال حاضر راموس 34 ساله شده و ادر میلیتائو برزیلی عملکرد خوبی در رئال مادرید نداشته و به نظر می رسد که رئال مادرید هم از خرید دلیخت استقبال خواهد کرد.

دلیخت به عنوان یک ستاره و با مبلغ 75 میلیون یورو نقد به علاوه 11 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد از آژاکس به یوونتوس پیوست اما فصل اولش در تورین در حد انتظارات نبوده و انتقادهای زیادی را تجربه کرد. از سویی این مدفع تصور می کند که هماهنگ شدن با فوتبال اسپانیا برایش خیلی اسان تر از  لیگ ایتالیا خواهد بود.

رئال مادرید در حال حاضر مذاکرات دیگری با رایولا در مورد خرید دیگر موکلان وی نظیر پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستر یونایتد و ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند داشته است و طرفین این روزها مذاکرات داغی را با هم انجام می دهند.