پزشک تیم فرانسوی پس از ابتلا به کرونا خودکشی کرد

پزشک تیم فرانسوی پس از ابتلا به کرونا خودکشی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - خبری ویران کننده در روز یکشنبه در فوتبال فرانسه پخش شد. جسد برنارد گونزالس پزشک تیم استاده رنس فرانسه پس از خودکشی در خانه اش پیدا شد. این بحران بزرگ به ویروس کرونا ربط داشت چرا که این پزشک چند روزی بود که به این بیماری مبتلا شده بود و به همراه همسرش در قرنطینه به سر می برد.

به گزارش فوتبالی، آمادو روبینه، شهردار منطقه مارنه در مصاحبه با لوپاریزین این خبر را تایید کرد. با وجود آن که رنس هنوز بیانیه ای در این زمینه منتشر نکرده است اما انتظار می رود که در ساعات آتی انها نیز واکنش نشان بدهند. شهردار منطقه مارنه اعلام کرد که در اولین ساعات بامداد یکشنبه خودکشی رخ داده است.

روبینه در مصاحبه با لوپاریزین گفت :" این مرد شخصیت بسیار خوبی داشت و رفتارش بسیار انسانی بود. او بازتابی از خانواده اش بود. رفتارش بسیار خوشایند  و امیدبخش بود. سخت است که دلیل کارش را توضیح بدهیم."

به هر صورت به نظر می رسد که بحران ویروس کرونا همچنان در دنیا ادامه دارد. لیگ فوتبال فرانسه نیز مثل سایر بخش های دنیا متوقف شده است و بعید است که تا اواسط خرداد خبری از مسابقات باشد. باشگاه رنس قطعا از این تراژدی و خودکشی پزشک باشگاه شوکه شده است.