مدافع منچسترسیتی مهمانی برگزار کرد اما از بقیه خواست در خانه بمانند!

مدافع منچسترسیتی مهمانی برگزار کرد اما از بقیه خواست در خانه بمانند!

پایگاه خبری فوتبالی - یک جنجال و رسوایی جدید برای کایل وایکر، مدافع کناری انگلیسی منچسترسیتی رخ داد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن به همراه یکی از دوستانش و با دعوت از دو زن، یک مهمانی خصوصی در آپارتمانش برگزار کرد  و قرنطینه را شکست اما نکته عجیب این جاست که او یک روز بعد از این مهمانی ویدیویی از خودش در اینستاگرام منتشر کرد و از هوادارانش خواست تا برای جلوی شیوع کرونا از خانه هایشان خارج نشوند.

یکی از مدعوین به این مهمانی دعوت می کند که مهمانی این ستاره تیم گواردیولا سه ساعت طول کشیده است. تا قبل از آغاز قرنطینه و در حالی که کرونا در انگلیس در حال گسترش بود دیگر بازیکنان منچسترسیتی نظیر دله الی، ریاض محرز، جیمز مدیسون، بن چیلول و خود واکر در کلوب ها و کافه های مختلف در انگلیس رویت شده بودند.

واکر این مهمانی را با حضور یکی از لوییز مک نامارا 21 ساله و همچنین یک مدل برزیلی 21 ساله  در آپارتمان خو ددر چشیر که کرایه آن ماهی 9 هزار یورو است، برگزار کرد. نکته عجیب این جاست که درست یک روز بعد، واکر از مردم خواست تا در خانه هایشان بمانند و قوانین قرنطینه را رعایت کنند!

این مدافع از این اتفاق عذرخواهی کرده اما مطبوعات انگلیس گزارش داده اند که با تنبیه و جریمه مواجه خواهد شد. کایل واکر چند ماه پیش از نامزدش آنی کیلنر جدا شد چرا که خیانتش به او لو رفته بود.