مغانلو: مهمترین مساله نجات پیکان است

مغانلو: مهمترین مساله نجات پیکان است

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال پیکان، گفت: در صورت ادامه یافتن مسابقات لیگ برتر برای کسب عنوان آقای گلی تلاش خواهم کرد، اما مهمترین مساله نجات پیکان از انتهای جدول است.

به گزارش فوتبالی، شهریار مغانلو موفق شد سال ۹۸ را با حضور در صدر جدول گلزنان لیگ برتر به پایان برساند. این در حالی بود که این بازیکن فصل گذشته هم عنوان آقای گلی و بهترین بازیکن لیگ دسته اول فوتبال ایران را  اذعان خود کرد.

وی در خصوص سالی که گذشت اظهار داشت: اکنون در خانه هستم تا شرایط به حالت ایده‌آل خود بازگردد. باید با کمک یکدیگر مقابل ویروس کرونا ایستاده و دوباره شاهد زندگی روزمره و عادی باشیم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان ادامه داد: سالی که گذشت ازز نظر فردی برایم خوب بود، چرا که توانستم با ملوان آقای گل لیگ دسته اول فوتبال همراه با بهترین بازیکن فصل این رقابت‌ها شوم. از طرفی در رقابت برای کسب عنوان آقای گلی لیگ باشم اما از نظر تیمی سال چندان خوبی را پشت سر نگذاشتیم.

مغانلو اضافه کرد: ابتدای  فصل می‌توانستیم حتی مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشیم اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که به اهدافمان نرسیدیم.

وی در مورد دلایل ناکامی پیکان اضافه کرد: فکر می‌کنم بدشانسی‌های متوالی عامل اصلی این موضوع بود، چرا که در همه بازی‌ها عملکرد فنی خوبی داشتیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم. تیم ما خوب گل می‌زد اما نمی‌توانستیم از گلمان به خوبی دفاع کنیم. همه این عوامل دست به دست هم داد تا نتوانیم به اهدافمان برسیم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در رابطه با بهترین اتفاقی که ممکن است برای او در سال جدید رخ بدهد، اضافه کرد: فعلا به هیچ چیز جز نجات و حفظ پیکان در لیگ برتر فکر نمی‌کنیم. به طور حتم در لیگ برتر می‌مانیم اما باید هر چه زودتر از جایگاه خطر دور شویم.

مغانلو در مورد آقای گلی در لیگ برتر اضافه کرد: به طور حتم تا آخر برای کسب عنوان آقای گلی خواهم جنگید و پا پس نخواهم کشید البته ماندن پیکان در لیگ اولویت اصلی است نه آقای گلی من.

وی در مورد انتقالش به تیم‌های دیگر در پایان فصل گفت: در حال حاضر فقط به نجات پیکان فکر می‌کنم.

9697