تولدو درباره بازی خاطره‌انگیز ایتالیا - هلند: انتظار پنالتی‌ها را داشتم

تولدو درباره بازی خاطره‌انگیز ایتالیا - هلند: انتظار پنالتی‌ها را داشتم

پایگاه خبری فوتبالی- فرانچسکو تولدو که ستاره بازی خاطره‌انگیز ایتالیا مقابل هلند در مسابقات جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۰۰ بود اعلام کرده انتظار به پنالتی کشیدن بازی را داشته است.
به گزارش فوتبالی، در نیمه نهایی مسابقات یورو ۲۰۰۰ که به میزبانی دو کشور هلند و بلژیک برگزار می‌شد دو تیم ایتلیا و هلند در مقابل هم قرار گرفتند که ایتالیا توانست در ضربات پنالتی و در پی درخشش تولدو حریف را شکست دهد و به فینال برسد. هلندی‌ها در آن دیدار در جریان بازی هم ۲ پنالتی از دست دادند. فرانچسکو تولدو، دروازه‌بان سابق تیم اینترمیلان و تیم ملی ایتالیا ایتالیا در آن بازی به یک سایت هوادارای تیم اینتر گفته: حریف نمی‌دانست چه اتفاقی در حال رخ دادن است. آن‌ها کاملا روحیه‌شان را باخته بودند. داور هم کاملا هوای آن‌ها را به عنوان تیم میزبان داشت. در آن بازی ما روی یک تله قدم می‌گذاشتیم. از شب قبل پیش خودم تصور پنالتی‌ها را داشتم و یک فلاپی دیسک در کامپیوترم گذاشتم و درباره متخصصان پنالتی آن‌ها مطالعه کردم.
ایتالیا در آن بازی توانست در ضربات پنالتی ۳-۱ برنده شود که ضربه چیپ  فرانچسکو توتی هم از لحظات ماندگار آن دیدار بود. در نهایت اما در دیدار فینال، فرانسه با گل طلایی، آتزوری را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

1101