مدیرعامل خوشه طلایی: نمی‌شود با لغو مسابقات تیم اول و دوم را انتخاب کرد

مدیرعامل خوشه طلایی: نمی‌شود با لغو مسابقات تیم اول و دوم را انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه گفت: نمی‌شود گفت چون ما امتیاز زیادی داریم پس قهرمان هستیم هنوز امتیازات زیاد مانده و هم شرایط صعود را داریم.

به گزارش فوتبالی، به نقل از فارس، حسین پرویزی، در خصوص به تعویق افتادن یا لغو لیگ یک با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: تیم‌ها هزینه های بسیاری کردند و با تلاش زیاد به جایگاه‌شان رسیدند بنابراین لغو کلیه مسابقات درست نیست. باز هم تابع نظرات ستاد مبارزه با کرونا هستیم و هر چه به صلاح ما باشد همان را عمل می‌کنیم.

وی افزود: بعضی از تیم‌ها که در اواسط جدول هستند زیاد برایشان فرق نمی‌کند. برای تیم‌هایی که شانس صعود دارند لغو مسابقات خوب نیست. هنوز 8 هفته و 24 امتیاز مانده است، نمی‌شود یک تیم را قهرمان کرد. حتی تیم مس رفسنجان هم امتیاز زیادی را می‌تواند از دست بدهد. آنها با حریفان مستقیم‌شان بازی دارند. نمی‌شود الان دو تیم اول و دوم را مشخص کرد، این عادلانه نیست وهیچ تیمی زیر بار نمی‌رود.

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه در خصوص صحبت‌های مدیرعامل مس رفسنجان و قهرمانی این تیم در صورت لغو مسابقات لیگ یک گفت:‌ آنها نمی‌توانند بگویند ما قهرمان هستیم. یک چهارم بازی‌ها مانده است. نمی‌شود گفت چون امتیاز زیادی داریم پس قهرمان هستیم. 8 امتیاز سوپاپ اطمینانی نیست،مس رفسنجان با تیم‌ ما، بادران، نود ارومیه و گل ریحان بازی دارد.

پرویزی عنوان کرد:‌ اگر بازی‌ها را عقب بیندازند می‌توانند برنامه‌ریزی کنند و مسابقات برگزار شود. شروع مسابقات در فصل بعد را نیز با کمی تاخیر شروع کنند. امیدواریم این ویروس ریشه‌کن شود و هر چه سریع‌تر بازی‌ها از سر گرفته شود.

وی تصریح کرد: در آخر اگر مشکلات ادامه دار شد و شرایط برگزاری مهیا نشد ما مطیع قانون هستیم. مطمئنا آقایان بهترین تصمیمات را می‌گیرند.

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه تاکید کرد: باید برنامه‌ریزی درستی صورت گیرد که به ضرر کسی نشود. هنوز تیم‌های هفتم و هشتم لیگ امید صعود به لیگ برتر را دارند و ما هم بازی مستقیم با مدعیان را داریم و می‌توانیم صعود کنیم.

پرویزی در خصوص مبارزه باشگاه خوشه طلایی با ویروس کرونا عنوان کرد :‌ما تمرینات تیم را تعطیل کرده‌ایم و باشگاه را ضد عفونی. به ستاد کرونای استان اعلام کردیم که می‌توانیم کمک کنیم چون شرکت ما سیستم‌های سمپاشی دارد. ما می‌توانیم در مسیر ضد عفونی کمک کنیم و چند وسیله را در اختیار این ستاد قرار دادیم. آرزوی سلامتی برای کل دنیا داریم و مطمئن هستیم کرونا شکست خواهد خورد.

7413