سرمربی تیم ملی ایرلند برکنار شد و جانشینش مشخص شد

سرمربی تیم ملی ایرلند برکنار شد و جانشینش مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - فدراسیون فوتبال ایرلند اعلام کرد که دومین دوره حضور میک مک کارتی روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی به اتمام رسیده است و استفن کنی به عنوان جانشین وی مشغول به کار شده است.

به گزارش فوتبالی، مک کارتی 61 ساله در نوامبر 2018 هدایت تیم ملی ایرلند را به عهده گرفت و این تیم را فعلا به پلی آف راهیابی به یورو رسانده است. مسابقات پلی آف قرار بود در اوایل فروردین برگزار شود اما به علت شیوع ویروس کرونا حداقل تا شهریور به تعویق افتاده است.

قرار بود که کنی بعد از مسابقات یورو 2020 که به تعویق افتاد، جانشین مک کارتی شود اما با توجه به لغو تورنمنت ها و مسابقات فوتبال، کنی از همین حالا هدایت تیم ملی ایرلند را به عهده گرفت. جدایی مک کارتی از تیم ملی ایرلند با توافق دو طرفه انجام شد. قرارداد مک کارتی در 31 ژولای به اتمام می رسید و حالا با این تغییر استفن کنی زمان مناسب تری برای آماده سازی تیمش برای بازی راهیابی به یورو مقابل اسلواکی خواهد داشت. کنی 48 ساله پیش از این هدایت تیم زیر 21 سال ایرلند را به عهده داشت. آخرین بازی مک کارتی با تساوی 1-1 ایرلند مقابل دانمارک در دوبلین در ماه نوامبر به اتمام رسید.