نتیجه تست کرونای دیبالا و همسرش دوباره مثبت شد

نتیجه تست کرونای دیبالا و همسرش دوباره مثبت شد

پایگاه خبری فوتبالی - پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی یوونتوس پس از پایان دو هفته قرنطینه اولیه دوباره تست کرونا داد که نتیجه آن برای باری دیگر مثبت شد. بدین ترتیب این بازیکن باید دو هفته دیگر در خانه شان در قرنطینه بماند.

به گزارش فوتبالی، اوریانا ساباتینی ، نامزد دیبالا اعلام کرد که نتیجه تست کووید-19 خودش و  پائولو دوباره مثبت اعلام شده است. اوریانا توضیح داد:" در روز 21 مارس نتیجه تست کرونای من و پائولو مثبت اعلام شد. سه روز پیش دوباره تست دادیم و منفی شد اما به تازگی برای سومین بار تست دادیم که این بار مثبت اعلام شد. همچنان مبتلا به کرونا هستیم. نمی دانم دقیقا شرایط این تست ها چگونه است که یک بار مثبت اعلام می شود و یک بار منفی."

ساباتینی گفته است که فکر می کند دنیله روگانی مدافع یوونتوس عامل انتقال کرونا به دنیله روگانی بوده است.  وی اظهار داشت :" تنها چیزی که می توانم بگویم این است که باید حداقل دو هفته دیگر در خانه هایمان بمانیم."

در حال حاضر فوتبال ایتالیا هم مثل سایر کشورهای اروپایی به خاطر شیوع ویروس کرونا متوقف شده است و به نظر می رسد که حداقل تا دو ماه دیگر خبری از شروع دوباره بازیها نباشد هر چند که باید دید چه اتفاقاتی در پیش خواهد بود.