اقدام جالب شاراپووا در قرنطینه؛ شماره تلفنش را به هوادارانش داد!

اقدام جالب شاراپووا در قرنطینه؛ شماره تلفنش را به هوادارانش داد!

پایگاه خبری فوتبالی - ماریا شاراپووا تنیسور روس که کمتر از دو ماه پیش ابراز بازنشستگی کرده بود، امروز دست به اقدام جالبی زد تا راه ارتباطی جدیدی را با هوادارانش در دوران قرنطینه باز کند.

به گزارش فوتبالی، تنیسور 32 ساله در پیامی اینستاگرامی شماره تلفنش را در اختیار هوادارانش قرار داد تا در روزهای قرنطینه از طریق پیامک با ا در ارتباط باشند. شاراپووا در این پیام نوشته است:" تلاش کردم تا راهی پیدا کنم تا با هوادارانم بیشتر در ارتباط باشم. هفته گذشته یک تماس ویدیویی با 150 نفر از شما داشتم که بسیار خوب بود. این ویدیوچت خیلی خوب بود و می خواهم با هوادارانم بیشتر در ارتباط باشم چرا که همه ما این روزها در قرنطینه هستم. می خواهم که نظراتتان را از طریق پیانک برایم ارسال کنید. شماره تلفنم را در اختیار شما قرار می دهم و می توانید هر پیامی را مستقیما به تلفن همراهم ارسال کنید. این شماره تلفنی است که در حال حاضر از آن استفاده می کنم و پاسخ شما را خواهم داد."

شاراپووا در پیامی توییتری نیز برای هوادارانش نوشته است:"نه تنها به تازگی شماره تفنی با پیش شماره 310 خریده ام بلکه این شماره را با شما به اشتراک می گذارم. به من پیامک بدهید. 7981-564-30. این شماره واقعی است. به من بگویید که چه کارمی کنید، از من سوال بپرسید یا فقط سلام کنید! از هر پیامی استقبال خواهم کرد."