تیم ملی در مهرماه بازی می‌کند؟ تائید نمی‌شود

تیم ملی در مهرماه بازی می‌کند؟ تائید نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- برگزاری بازیهای تیم ملی در ماه مهر قطعی نشده است.

به گزارش فوتبالی، بعد از اینکه بازیهای تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی، به خاطر ویروس کرونا به تعویق افتاد، چند روز این خبر مطرح شد که شاگردان دراگان اسکوچیچ در مهرماه به مصاف هنگ‌کنگ و کامبوج خواهند رفت. خبری که نمی‌توان با قاطعیت درباره آن صحبت کرد.

داستان از این قرار است که خبرگزاری فرانسه اعلام کرده در نشست دیروز فیفا تصمیم گرفته شد تمام بازیهایی که پیش از این قرار بود در ماه ژوئن برگزار شود، تا اطلاع ثانوی به تعویق بیفتد. از طرف دیگر برای اینکه تاریخ جدید رقابتهای مرحله انتخابی جام جهانی مشخص شود، فیفا باید با کنفدراسیونهای فوتبال مربوطه جلسه بگذارد تا بعد از آن درباره تاریخ جدید این رقابتها تصمیم گیری کند. 

با توجه به این موضوع، مشخص نیست که تیم ملی در چه زمانی باید برای مرحله انتخابی جام جهانی آماده شود و این موضوع خبر خوبی برای دراگان اسکوچیچ نیست. او که در فاز اول همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال، قرار بود تا پایان خرداد هدایت تیم ملی را به عهده داشته باشد، فعلا باید منتظر باشد تا ابتدا دنیا از شر ویروس کرونا راحت شود و بعد از آن زمان برگزاری بازیها مشخص شود تا او بتواند برای تیمش برنامه‌ریزی کند.

1984