گزارش دونده اسپانیایی: رکورد رونالدو در دو ۱۰۰ متر

گزارش دونده اسپانیایی: رکورد رونالدو در دو ۱۰۰ متر

پایگاه خبری فوتبالی – دونده مشهور اسپانیایی گزارش داده رونالدو می‌تواند ۱۰۰ متر را در چند ثانیه طی کند.
به گزارش فوتبالی، شاید برای بسیاری از هواداران رونالدو این سوال به وجود بیاید این بازیکن پرتغالی با سرعت وحشتناک خود، ۱۰۰ متر را در چند ثانیه طی می‌کند. آنخل داوید رودریگز، دونده مشهور اسپانیایی به گفت و گو با آاس گفته در یک مسابقه تدارکاتی دو ۲۵ متر با رونالدو تنها ۳ دهم از او جلوتر بوده است.
رودریگز گفته: تنها ۳ دهم ثانیه از او جلوتر بودم. با یک تناسب می‌توان متوجه شد اگر مسابقه دو ۱۰۰ متر وجود داشت، رونالدو می‌توانست ان را در ۱۱.۶ ثانیه تمام کند.
این رکورد ۲ ثانیه بهتر از رکورد جهانی اوسین بولت با ۹.۵۸ ثانیه است که نشان از خارق العاده بودن سرعت کریستیانو رونالدو می‌دهد.
رودریگر که همواره با لقب ال‌اراخو (پرنده) شناخته می‌شود، ۲۱ عنوان برای اسپانیا کسب کرده و در تیم بارسا هم عضویت داشته است. او می‌گوید: در حال مطالعه و بررسی شیوه‌های دوندگی بودم. شما باید به روش‌های مختلف بدوید تا تفاوت‌های تکنیکی خود به عنوان یک دونده حرفه‌ای و یک فوتبالیست نشان دهید. رونالدو در حرکات جانبی فوق‌العاده است و خیلی تمرین می‌کند.
رودریگز در مستند رونالدو هم حضور داشته و در این رابطه صحبت کرده است. این مسابقه دو در سن ۲۶ سالگی رونالدو برگزار شده است.

1101