آنالیز روز مارکا؛ گریزمان در اتلتیکو بهتر بوده یا بارسا؟

آنالیز روز مارکا؛ گریزمان در اتلتیکو بهتر بوده یا بارسا؟

پایگاه خبری فوتبالی – هنوز برای بسیاری از هواداران اتلتیکو مادرید و بارسلونا جای سوال است که گریزمان در کدام تیم بهتر کار کرده است.
به گزارش فوتبالی، شکی نیست که قرارداد گریزمان با بارسلونا یکی از مهم‌ترین نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته بود اما این بازیکن فرانسوی آن‌طور که باید و شاید نتوانست در بارسا خودی نشان دهد تا برخی شک کنند  او می‌تواند در نهایت در بارسلونا بدرخشد یا خیر.
به همین دلیل رسانه مارکا تصمیم گرفته عملکرد گریزمان را بررسی کند تا متوجه شود گریزمان اتلتیکومادرید مفیدتر بود با گریزمان بارسلونا. مارکا در گزارش خود نوشته گریزمان به طور کلی فرصت‌های گل بیشتری در اتلتیکو مادرید برای هم‌تیمی‌هایش درست کرده اما در بارسلونا بیشتر در معرض موقیت گل قرار گرفته است. او ۴۶٪ از شوت‌های خود را به داخل چهارچوب فرستاده که تنها ۱۷.۸ درصد آن‌ها گل شده است. گراف شوت‌های گریزمان نشان می‌دهد او این‌ فصل در زمینه شوت‌زنی باهوش‌تر همل کرده تا ۱۳ گل خود را به ثمر برساند.
گریزمان با وجود آمار قابل قبولش اما نتوانسته هنوز در بارسا آن ستاره همیشگی باشد. مسئله‌ای که برخی آن را به شرایط روحی و عدم داشتن رابطه صمیمی با مسی و دیگر هم‌تیم‌هایش مرتبط می‌دانند. باید دید او امسال به تیم دیگری چون منچستریونایتد یا پاریسن‌ ژرمن منتقل می‌شود یا برای تصاحب جایگاهی خوب در بارسلونا می‌جنگد.

1101