بهترین‌ها در PES2020؛ ازقوی‌ترین تیم تا بهترین اسطوره

بهترین‌ها در PES2020؛ ازقوی‌ترین تیم تا بهترین اسطوره

پایگاه خبری فوتبالی – به دلیل شیوع کرونا بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال روی به بازی‌های کامپیوتری آورده‌اند. به همین دلیل بد نیست نگاهی بیندازیم به آخرین نسخه PES و برترین‌ها در آن.
به گزارش فوتبالی، بازی PES که از طرف کمپانی کونامی ساخته می‌شود همواره با این اتهام مواجه بوده که نام تیم‌ها و لیگ‌ها در آن درست نیست اما این بار کمپانی سازنده آن‌قدر خوب کار کرده که حتی یووتوس به صورت انحصاری به خدمت آن‌ها در آمده و فیفا حق استفاده از آن را ندارد. در نسخه ۲۰۲۰ همچنان اشکالاتی مانند نام لیورپول که در بازی «لیورپول آر» نامیده شده وجود دارد اما همچنان بازیکنان مشهور با نام اصلی حضور دارند.
یکی از اولویت‌های هر بازیکن برای انتخاب تیم، بازیکنانی با نمره (ریتینگ بالا) در بازی‌های کامیپیوتری است. در جدید ترین نسخه PES، لیونل مسی به همراه رونالدو با نمره ۹۴ بهترین هستند و نیمار با نمره ۹۲ سوم است. ادن هازارد، سرخیو آگوئرو، ویرجیل فن‌دایک و لوئیس سوارز هم با نمره ۹۱ در رده‌های بعد قرار دارند که رده بندی منطقی به نظر می‌رسد.

همانطور که در فوتبال واقعی، بازیکنان جوان اهمیت زیادی دارند، در بازی‌های کامپیوتری هم این مسئله وجود دارد. مخصوصا اگر طرفدار قسمت مستر لیگ باشید و بخواهید بازیکن سازی کنید. بهترین بازیکن جوان زیر ۲۱ سال در PES کیلین امباپه با نمره ۹۰ است. پس از او دلیخت با نمره ۸۶ قرار دارد و آرنولد و دوناروما هم با نمره ۸۵ در رده‌های بعدی. ژائو فلیکس و سانچو هم با نمره ۸۴ رده‌های بعد را از آن خود کرده‌اند.

در نسخه‌های جدید PES هر ساله بازیکنان قدیمی بازسازی می‌شوند تا علاقمندان بتوانند از بازی با آن‌ها لذت ببرند. بهترین بازیکن قدیمی در PES مارادونا با نمره ۹۷ است. نمره‌ای بالاتر از مسی و رونالدو! پس از مارادونا کرایف با ۹۳، زیکو با ۹۲ قرار دارند. روماریو، کارل هاینس رومنیگه، رونالدینیو، بکن باوئر و الیور کان هم با نمره ۹۱ در رده‌های بعد قرار گرفته‌اند.
و در نهایت مهم‌ترین انتخاب در PES. قوی‌ترین تیم کدام است؟
در این نسخه سه تیم بارسلونا، منچستر سیتی و رئال مادرید بهترین تیم‌ها هستند که نمره نهایی آن‌ها ۸۶ است. بارسلونا و سیتی خط حمله قدرتمندتری دارند و رئال مادرید خط دفاع بهتری.
بایرن مونیخ، یوونتوس و پاریسن ژرمن با نمره ۸۵ در رده‌های بعد هستند و پس از آن‌ها هم لیورپول و اتلتیکو مادرید با نمره ۸۴ و ناپولی و تاتنهام با نمره ۸۳ قرار گرفته‌اند.

1101