شش تیم ایتالیایی خواستار عدم برگزاری ادامه سری‌آ شدند

شش تیم ایتالیایی خواستار عدم برگزاری ادامه سری‌آ شدند

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر یوفا، اتحادیه باشگاه های اروپا و لیگ های اروپایی از لیگ های اروپایی خواسته اند که الگوی فوتبال بلژیک را تکرار نکنند. در حال حاضر لیگ بلژیک در فکر لغو هفته پایانی و عدم برگزاری ادامه مسابقات است اما به نظر می رسد که برخی تیم ها مخالف هستند.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر حداقل شش تیم در لیگ ایتالیا اعلام کرده اند که تمایلی به حضور در ادامه بازیهای فصل ندارند. تورینو، اودینزه، سمپدوریا، جنوا ، اسپال و برشیا  تیم هایی هستند که از حضور در ادامه مسابقات لیگ ایتالیا انصراف داده اند. در نقطه مقابل یوونتوس، لاتزیو، رم، ناپولِ، ورونا، پارما ، ساسولو و لچه به شروع دوباره بازیها اصرار دارند. تیم هایی نظیر اینتر، آتالانتا، میلان، بولونیا، کالیاری و فیورنتینا اما موضعی نگرفته اند و ترجیح می دهند که بازیها لغو نشود. 

در حال حاضر زمان شروع مسابقات در لیگ ایتالیا مشخص نیست اما به نظر می رسد که حداقل تا اواسط خرداد خبری از شروع بازیها نباشد. از سویی تیم های ایتالیایی منتظر هستند تا به صورت متحدالشکل دستمزد بازیکنان کاهش پیدا کند تا از ضررهای مالی  احتمالی تیم ها به خاطر لغو بازیها کم شود. باید دید که در نهایت لیگ های فوتبال در اروپا چه تصمیمی خواهند گرفت.