رسمی، تمدید قرارداد سرمربی بایرن مونیخ تا سال 2023

رسمی، تمدید قرارداد سرمربی بایرن مونیخ تا سال 2023

پایگاه خبری فوتبالی - هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ که در میانه فصل جانشین نیکو کوواچ شده بود قراردادش را با تیم آلمانی تا سال 2023 تمدید کرد.

به گزارش فوتبالی، کارل هاینز رومنیگه مدیر بایرن مونیخ در مورد تمدید قرارداد سرمربی تیمش گفت:" باشگاه از عملکرد هانسی فلیک بسیار خوشحال است. تیم تحت رهبری او پیشرفت کرده است و ما فوتبال جذابی را ارائه می دهیم که نتیجه اش را در نتایج می بینید."

حسن سالیحمیدزیچ بازیکن اسبق بایرن مونیخ و مدیر فنی این تیم نیز در مورد شرایطش گفت:"هانسی و من می دانیم که پیشرفت تیمی باید در چه جهتی باشد. چالش های سختی در دنیای فوتبال وجود دارد. ما اعتقاد داریم که هانسی گزینه مناسبی برای هدایت تیم است."

اولیور کان دروازه بان اسطوره ای بایرن مونیخ که به تازگی وارد ساختار مدیریتی باواریایی ها شد هم در این باره صحبت کرد:" مهم است که برای بایرن مربی مشغول به کار باشد که با فلسفه باشگاه آشنا است. هانسا بازیکن و کمک مربی مناسسبی برای تیم بوده و حالا سرمربی است که گزینه مناسبی برای هدایت تیم است."

بایرن مونیخ تا پیش از شیوع کرونا صدرنشین جدول بوندسلیگا بود و به نظر می رسد که فلیک توانسته شرایط خوبی را در تیم ایجاد کند. با توجه به پیروزی پرگل دور رفت مقابل چلسی صعود آنها به دور بعدی چمپیونزلیگ هم قطعی به نظر می رسد.