شفیعی: آقایان! ورزش را با سیاست قاطی نکنید

شفیعی: آقایان! ورزش را با سیاست قاطی نکنید

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع سایپای تهران می گوید تعطیلی لیگ برتر در شرایط کنونی بهترین تصمیم ممکن است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، خالد شفیعی درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر و تمرینات سایبری باشگاه های لیگ برتری عنوان کرد: در این شرایطی که برای کشور ما به وجود آمده و ویروس کرونا همه گیر شده، به هر حال خانه نشینی از نظر بدنی باعث افت فوتبالیست ها می شود و چاره ای نداریم جز اینکه تمرینات جسمانی را در داخل منزل انجام بدهیم. خوشبختانه باشگاه ها نیز تدابیر لازم را اندیشیده اند و می توانیم در فضای مجازی همه با هم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم تا حداقل دچار مشکل بدنی نشویم.

وی درباره اینکه هنوز مشخص نیست لیگ برتر برگزار می شود یا نه بیان کرد: من فکر می کنم الان نیاز است مسئولان فوتبالی دور هم بنشینند و تصمیمی بگیرند که به نفع فوتبالیست ها و همه ارکان فوتبال باشد. سلامتی جامعه فوتبال هم مثل همه مردم این مملکت مهم است و به خاطر اینکه همه در امان باشند و خانواده فوتبالیست ها هم از نگرانی در بیایند به نظرم باید لیگ را تعطیل کنند و دوباره برای فصل جدید باشگاه ها شکل بگیرند.

مدافع سایپا ادامه داد: مردم ایران این روزها بسیار دلگیر هستند و قطعا صلاح نیست در این شرایط به خاطر برگزاری مسابقات سلامتی یک قشر عظیم هم به خطر بیفتد. از طرفی مسئولان نباید ورزش را با سیاست قاطی کنند و در این شرایط می طلبد تصمیمی گرفته شود که به سود همه باشد.

شفیعی درباره شرایط خودش تاکید کرد: من نیم فصل به خاطر شرایط خاصی که برایم پیش آمد ترجیح دادم بازی نکنم اما تمریناتم را انجام دادم و در تعطیلات بین دو نیم فصل هم به سایپا رفتم. شرایط خوبی داشتم و بازی های نسبتا خوبی انجام دادم. الان هم وضعیت خوبی دارم اما بازی ها تعطیل است و منتظریم ببینیم چه تصمیمی گرفته می شود.

4344