سه خبر کوتاه از صدرنشین امارات

سه خبر کوتاه از صدرنشین امارات

پایگاه خبری فوتبالی- مسئولان باشگاه الاهلی از اکنون برنامه‌ای برای فصل آتی خود تدارک دیده‌اند چراکه به احتمال قریب به یقین فصل آتی در لیگ قهرمانان نیز باید رقابت کنند و می‌خواهند با برنامه جلو بروند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان باعث تعطیلی مسابقات لیگ‌های مختلف شده است. کشورهای جنوب غرب آسیا نیز همگام با دیگر کشورهای جهان، مسابقات خود را یکی پس از دیگری تعطیل کرده‌اند و منتظر تصمیم فیفا در صورت تعطیلی مسابقات برای تعیین تیم قهرمان و البته وزارت بهداشت کشور خود برای ادامه و یا عدم برگزاری مسابقات هستند.

در لیگ امارات تیم الاهلی در صدرجدول قرار دارد، در میانه فصل  انتقادات شدیدی درباره چمن ورزشگاه الاهلی شنیده می‌شد که مسئولین باشگاه چمن اختصاصی خود را در این مدت ترمیم کرده‌اند تا در ادامه لیگ مشکلی در این خصوص نداشته باشند. همیشه مسابقات لیگ‌های اصلی جنوب غرب آسیا در ماه خرداد به اتمام می‌رسید و آن‌زمان فرصتی برای کشت زمین چمن و بهسازی آن بود اما شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تقریبا یک ماهه فوتبال‌ها تاکنون که البته به نظر می‌رسد حداقل یک ماه دیگر نیز ادامه‌دار باشد، باعث می‌شود تا آماده نگه‌داشتن چمن نیز معضلی برای تیم‌ها شود و باید دیدتیم‌ها با چه متدی با این مسأله برخورد می‌کنند و این تعطیلی به کیفیت چمن ورزشگاه‌های آسیایی ضربه خواهد زد یا توان کنترل آن را خواهند داشت.

 در دوروز گذشته کادر اداری باشگاه با مدیریت درباره سرانجام لیگ نیز داشته‌اند و برای مراحل آماده سازی تیمشان برای مسابقات این فصل و فصل آتی نیز تصمیم گیری شد.سرمربی صربستانی این تیم میلوویچ برای تمامی بازیکنان تمرینات اختصاصی و انفرادی داده تا در منازل انجام بدهند و انجام این برنامه به صورت روزانه توسط مربیان کنترل می‌شود.

7413