افشاگری گری نویل: بزرگترین مشکل رونالدو در منچستر چه بود؟

افشاگری گری نویل: بزرگترین مشکل رونالدو در منچستر چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی – گری نویل شریاط آب و هوایی را یکی از دلایل جایی رونالدو از منچستر دانسته است.
به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد دورانی موفق و فوق‌العاده زیر نظر فرگوسن داشت اما یک‌ سال پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان و در سال ۲۰۰۹ منچستریونایتد را به مقصد رئال مادرید ترک کرد.
در همین راستا گری نویل در گفت و گو با اسکای اسپرت گفته: با کریستیانو درباره اینکه بیشتر در باشگاه بماند صحبت نکردم اما در طول سال شاید با او در این رابطه صحبت کرده باشم. آب و هوا در منچستر یکی از بزرگترین مشکلات برای رونالدو بود. فکر می‌کنم مشخص بود او می‌خواست در لالیگا و اسپانیا حضور داشته باشد اما آب و هوا هم مشکل بزرگی بود که او را به این مسیر سوق دارد. در این رابطه با او صحبت نکردم زیرا هر چه می‌خواستم بگویم در نهایت او را از سفرش منصرف نمی‌کرد.

نویل درباره حدایی بازیکنان از تیم منچستر گفت: بسیاری از بازیکنانی که جدا شدند به سمت پیشرفت نرفتند اما شما می‌توانید درباره جام‌های رونالدو بحث کنید که او موفق بوده یا خیر. برخی به دلیل اتمام قرارداد و برخی به دلایل دیگر جدا می‌شوند اما صادقانه بگویم ۹۹ درصد از کسانی که منچستر را ترک کردند به دلیل صحبت‌های سرمربی بوده که نیازی به آن‌ها نداشته. شاید تنها ۱ یا ۲ درصد بوده‌اند که مربی به آن‌ها نیاز داشته اما یونایتد را ترک کرده‌اند.

1101