خاطره‌بازی شوچنکو در توئیتر: میلان خانه دوم من است

خاطره‌بازی شوچنکو در توئیتر: میلان خانه دوم من است

پایگاه خبری فوتبالی –  شوچنکو در گفت و گو با توئیتر میلان به بیان خاطراتش در دوران حضور در میلان پرداخت.
به گزارش فوتبالی، آندره شوچنکو در جدیدترین مصاحبه‌اش با توئیتر میلان گفته: قرمز و مشکی همیشه در قلب من وجود دارد. میلان باشگاهی است که من را فاتح لیگ قهرمانان کرد و به من کمک کرد تا به هرچیزی می‌خوام در فوتبال برسم. میلان ۲ سال قبل از ترانسفر وضعیت من را پیگیری می‌کرد و با توجه به  حضور تیم‌هایی چون یووه، رم و ناپولی که همه منتظر بهترین بازیکنان بودند، فوق‌العاده بود. تنها ۲۲ سال داشتم و می‌خواستم خودم را در سخت‌ترین لیگ محک بزنم و رو در روی بهترین‌ها بازی کنم. در ابتدا سخت بود تا خودم را با محیط هماهنگ کنم. مربی‌مان زاکه‌رونی بود که تاثیر بی‌نظیری در آغاز من برای میلان داشت. او باهوش بود و به تدریج من را وارد ترکیب کرد اما اعتماد به نفسم به خوبی ساخته شد.
شوچنکو در ادامه گفت: احساس خوبی داشتم زیرا در اولین فصل حضورم توانستم آقای گل شوم. خوشحال بودم اما می‌خواستم به همراه تیم یک جام برنده شود. در فصل دوم به دلیل تعویض مربی شرایط فرق کرد. ۲۴ گل زدم اما تیم قهرمان نشد. سال۰۴-۲۰۰۳  جنگ بین ما و رم و یوونتوس . بردن اسکودتو در سن‌سیرو مقابل رم یک روز فراموش نشدنی برای ما ساخت. به خاطر دارم هوادارانمان در ورزشگاه چگونه جشن می‌گرفتند و یکی از بهترین خاطرات فوتبالی من بود.
این مهاجم اوکراینی درباره  قهرمانی با  میلان در لیگ قهرمانان و  کسب جایزه بهترین بازیگن جهان در سال ۲۰۰۴ گفت: لحظه‌ای احساسی بود. مخصوصا این که در بازی پس از آن اتفاق در سن سیرو جایزه را گرفتم. پیش روی هواداران. میلان خانه دوم من است. ۸ سال حضورم باعث شد به مردم ایتالیا نزدیک شوم و رابطه بسیار خوبی با هواداران در میلان دارم.

1101